R
Raderad medlem 94602
Perfekt
Har röntgen om tre veckor på systrarna. Går de igenom som vi hoppas lägger jag Jarla på brevlådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt
Blir precis lagom då min valp kommer ungefär då. Kan man ha en kan man väl ha två, hur svårt kan de va liksom?! Tänk så mycket utbyte de kan ha av varandra dessutomHar röntgen om tre veckor på systrarna. Går de igenom som vi hoppas lägger jag Jarla på brevlådan
Blir precis lagom då min valp kommer ungefär då. Kan man ha en kan man väl ha två, hur svårt kan de va liksom?! Tänk så mycket utbyte de kan ha av varandra dessutom
Blir precis lagom då min valp kommer ungefär då. Kan man ha en kan man väl ha två, hur svårt kan de va liksom?! Tänk så mycket utbyte de kan ha av varandra dessutom
Jag bävar för en vi har ju tre vuxna också men två av dom är ju husses så det borde ju gå bra med två valpar...Tycker det är rätt smidigt med två valpar samtidigt faktiskt.
Jag vet och jag fattar inte hur ni orkar, jag bävar för en liksomPlättlätt. Vi har ju haft två länge nu
Jag bävar för en vi har ju tre vuxna också men två av dom är ju husses så det borde ju gå bra med två valpar...
Jag vet och jag fattar inte hur ni orkar, jag bävar för en liksom
Jättefint namn!Har röntgen om tre veckor på systrarna. Går de igenom som vi hoppas lägger jag Jarla på brevlådan
Hussens två är ju jakthundar, Pästos en malle och nya valpen en jakthund. En bruksschäfer på det kan väl inte vara några bekymmerHaha! Dom tröttade faktiskt ut varandra väldigt mycket. Sedan så var ju en sambons och så den andra min. Men en var ju sällskapsras också.
Hussens två är ju jakthundar, Pästos en malle och nya valpen en jakthund. En bruksschäfer på det kan väl inte vara några bekymmer
Ja jag håller helt med ovanligt namn dessutom @VoffJarla var ett jättefint namn! Jag förstår om det känns lite vrickigt att uttala, då hade jag valt Jala.
Det är väl klart att det ska uttalas "Jala"? Något annat vore otänkbart!Jarla var ett jättefint namn! Jag förstår om det känns lite vrickigt att uttala, då hade jag valt Jala.
TipuSmeknamn på en "Hawkgirl" tack! Gärna något finskt men inget krav.
Hawk - bird, Girl - young woman.1. chick, chicken (very young chick of hen, when still yellow with its natal down)
2. chick (young of bird)
3. any small bird
4. (colloquial) chick (attractive young woman)
Läste precis ett superfint namn där åtminstone första och sista bokstaven stämmerTyvärr rätt vanligt. Känner två. Jara kanske också är vanligt iofs
Fanns så fina namn i kullen, varför skulle våran ha tristaste namnet?
Läste precis ett superfint namn där åtminstone första och sista bokstaven stämmer
Jahwa - går säkert att stava även Jawa Jawa låter lite som ett slarvigt uttalande av Jarla, typ om man inte kan säga R
Finska ordet för hök;Smeknamn på en "Hawkgirl" tack! Gärna något finskt men inget krav.