Den pinka Magnumen

Gammeln

Trådstartare
Vad tycker ni om den? Jag tycker den var supergod med sin syrlighet :d. Annars var det tunnt med nya glassar för i år :meh:

Visste inte ens om den:eek: Vad är det för smak?

Jag är väldigt konservativ när det gäller glass...ska vara magnum original :p

Tyckte inte om Magnum Pink, jag åt inte ens upp den utan kastade den efter typ 3-4 tuggor. "Blek" i smaken, tråkig och chokladen va inte heller god, synd för den såg god ut :(

PINK:
Ingredienser: SKUMMJÖLK, socker, hallonpuré (10%), kokosolja, kakaosmör¹, kakaomassa¹, glukossirap, glukos-fruktossirap, HELMJÖLKSPULVER, MJÖLKFETT, SKUMMJÖLKSPULVER eller koncentrat, färgämnen (E171, E172), emulgeringsmedel (E471, SOJALECITIN, E476), vasslepulver (MJÖLK), stabiliseringsmedel (E412, E410, E407), rödbetsjuicekoncentrat, syra (E330), arom. Kan innehålla spår av nötter och sesamfrön. ¹Rainforest Alliance™ certifierad.

PINK:
Ingredienser: SKUMMJÖLK, socker, hallonpuré (10%), kokosolja, kakaosmör¹, kakaomassa¹, glukossirap, glukos-fruktossirap, HELMJÖLKSPULVER, MJÖLKFETT, SKUMMJÖLKSPULVER eller koncentrat, färgämnen (E171, E172), emulgeringsmedel (E471, SOJALECITIN, E476), vasslepulver (MJÖLK), stabiliseringsmedel (E412, E410, E407), rödbetsjuicekoncentrat, syra (E330), arom. Kan innehålla spår av nötter och sesamfrön. ¹Rainforest Alliance™ certifierad.
Ser ungefär likadant ut på de andra, inte hittat någon med palmolja.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 966
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 829
Senast: LadySara
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros