Vilken härlig ridväg!Idag upptäckte jag något underbart: någon hade sladdat en av de bästa ridvägarna! Lyckan var total när jag upptäckte det! Helt fast, packad sand.
Den här slingan är jättebra, den går först i kringelkrokar hit och dit, lite backigt upp och ner. I mitten kommer en bra klätterbacke och på slutet en lång raksträcka längs med en myr. Blev alltså mycket galopp idag.
Efteråt var vi väldigt smutsiga..
För ett tag sedan beställde jag ett Nova-bett via min syster i Sverige, de går inte att få tag i här. Var väldigt meckigt alltihopa, då jag inte har något svenskt bankkonto längre. Nåväl, det dök upp i alla fall! Och Alva verkar gilla det. Har ridit på ett rakt Apple Mouth (eller vad de nu heter, de där plastbetten med äppelsmak) i alla år, tyckte det började bli dags för en upgrade.
Vad har ni hittat på i veckan?
Tintin har haft en lugn vecka, han har varit rätt mycket igång den senaste månaden, så när det nu kom en lite mer fullproppad vecka så passade jag på att ge honom lite ledigt. Tror det vara gör honom gott. Vi tar nya tag nästa vecka, är på kurs nu i helgen och samlar inspiration