Red Tintin barbacka för första gången igår! Orken var lite sisådär för min egen del (måste ha en förkylning i kroppen som spökar eller något) så jag tänkte det kunde vara ett bra läge att prova. Kom mej upp (bra med pall och snäll häst) trots mina äckligt styva termobyxor! Tintin var lite förvånad över vad jag sysslade med men traskade snällt på. Vi red ett varv över stallsplanen och en liten bit längs vägen, det hade börjat skymma och vi hade inga reflexer på så det blev bara kort. Åh vad jag tycker om min lilla bästhäst så härligt när det mesta bara fungerar!
Sen i efterhand kom jag på att det kanske inte är så schysst att rida barbacka på en häst som fäller enormt och inte ha tagit min egen bil till stallet. Har lånat syrrans bil för min är på verkstaden. Har förvarnat om att det kan finnas hästhår i bilen men behöver ju inte överdriva
Sen i efterhand kom jag på att det kanske inte är så schysst att rida barbacka på en häst som fäller enormt och inte ha tagit min egen bil till stallet. Har lånat syrrans bil för min är på verkstaden. Har förvarnat om att det kan finnas hästhår i bilen men behöver ju inte överdriva