Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, han lämnat E 50 % och e 50 %, men eftersom ditt sto är ee så lämnar hon e 100 % och då blir avkommans resultat 75 % ee och 25 % Ee.
Det blir 50% Ee.
Klottrade ihop (med betoning på klottrade ) ett korsningsschema.
Det som är inringat med rött fick du till ee i ditt korsningsschema, vilket är omöjligt eftersom man ska korsa E och e (=Ee) i den rutan.
Hoppas man kan se vad det står
Någon som har träffat en fjording som är runt 140 cm, liten? Det står en på ridskolan, ridlärarna säger att hon ska vara ren fjording (enligt förra ägaren), men de vet inte e och u. Har någon av er träffat någon liknande fjording? btw, hon heter Ibbi (inte för jag tror någon av er känne igen henne)
Någon som har träffat en fjording som är runt 140 cm, liten? Det står en på ridskolan, ridlärarna säger att hon ska vara ren fjording (enligt förra ägaren), men de vet inte e och u. Har någon av er träffat någon liknande fjording? btw, hon heter Ibbi (inte för jag tror någon av er känne igen henne)
Om du är den jag tror, så måste jag säga att din fjording är bland det snyggaste jag har sett på länge!
Startfälttävlan, 8 ekipage, och ösregn mellan hopp/dressyr och terrängmomentet. Kan det stämma?
Kan det ha något med pågående EM i fälttävlan att göra? Låter hur som helst stenkul!