Den där okapin i Danmark

Jag tittar också :)
Men jag funderar på en sak. Kanske jag bara inbillar mig men stod det inte att födseln var beräknad till slutet av augusti/början på september när tråden här startades? Nu står det:
"Fødslen forventes at finde sted i midt eller slut september og du kan følge med LIVE fra stalden her."

Eller, det är kanske bara min hjärna som sysslar med någon slags önsketänkande :D

Man hade en väldigt bra insyn på bakdelen nyligen, inget idisslande där inte.
Jag är nästan helt säker att hon kommer låta ungen fara ut på 2 minuter och garanterat när man själv bara snabbt hämtar kaffe, går på WC eller något annat viktigt som man undvikit ett tag för man försökt in i det sista att avvakta för hennes skull.

Jag har grava funderingar om hennes fisar och analsäckar, tur man inte får doften via skärmen hade varit vidrigt grym nu tror jag :yuck:

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
430
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 714
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024