Sv: Den danska hundlagen ...
Hur tänker du när du lyckas komma på den frågan, tror du på allvar att någon anser att man är bebis till man är 17 och 364 dagar och sedan blir vuxen över natten? Var fick du inspirationen till den bisarra frågan?
Och jag undrar vart du får din inspiration ifrån som ältat om samma sak i 11 dagar. Du nervärderar folk genom att dra upp saker och förlöjliga med dina argument som inte ens hör till tråden och lyfter dig själv högt upp på en piedestal.
Allvarligt, du måste ha problem som inte kan släppa att folk inte tycker som dig. Och du tjatar om drevet, medans du nu själv fått hit ett drev. är ni som gör man tröttnar att vara här på hund.
Ni har ingen kunskap om hund, men läsa lagar och regler ska ni göra.
Jag är så jävla less på er som jämt ska in och förstöra i våra hundtrådar.
Ni ska bara hit och tjafsa.
Vi hundägare har nog väldigt koll. Är bara att vi som annat folk, har sunt förnuft.
Medans ni som jämt tjafsar inte vet vad det är, för där ska bara lagar och regler gälla.
Så länge som jag har haft hund. Så vet jag att man jämkar ofta mellan parter, oavsett vad lagen säger.
Men du/ni fortsätter tjata om er skit ändå.
Till Inte_Ung
Finns skitfolk inom allt, även hund, men du och ditt drev drar alla över en kam. Som du skrev, konstigt att du alltid träffar på konstiga hundfolk. Visst är det så.. Och visst är det konstigt att du alltid får konstiga hyresgäster mm som du skriver i sina trådar. Man kan ju undra som sagt, varför du alltid träffar på konstigt folk.. Om det så är hundfolk, hyresgäster osv.. Du är också jäkligt bra på att lyfta dig själv till skyarna och gärna trampa på andra med din diskussionsteknik. Är bara att vi är flera som kommit på hur du fungerar, utan att bli bannad. För moderatorerna säger det själva, att du alltid håller dig på gränsen till att bli bannad..
Fy vad jag är trött på ert jävla tjafs jämt här. Ni förstör glädjen här på hund.
Banna gärna mig, för jag har fått nog av Buke och att vissa alltid får hålla på och vara på gränsen och bara jävlas som här på hund, fast de inte ens är intresserade..