Den danska hundlagen ...

Sv: Den danska hundlagen ...

Du verkar inte förstå.
Trådens ämne intresserar mig.
Hund intresserar mig.
Folk som inte kan hålla sig till ämnet och är nedlåtande irreterar mig.

Du är makalös på att läsa in saker i text som inte står.
Ingen stanns skriver jag att något är en plåga.
Det är något du själv gör till ett påstående. Vanligt beteende från dig. Du läser gärna in att någon insinuerar något och omförvandlar det till ett påstående som du sedan kan angripa.

Jag kommer att stanna på hund. Som sagt...hund intresserar mig.
Har du ett hundintresse öht?
Svara gärna på frågan. Den är tydlig.

Och därmed lämnar jag över tråden till Lobelia & I_U så kan ni debattera med varandra.
Den här tråden är tyvärr helt förstörd.

Tja...jag verkar bara ha retat upp dig och ev I_U.

Orkar inte ens börja räkna hur många som lämnat tråden pga dig ;)

Mig veterligt så finns inga regler för att en tråd måste hålla sig till ämnet.
Den måste bara hålla sig inom forumet där den ligger.

Anser du att dina inlägg i tråden här.har trevlig ton och håller sig till.ämnet?

Tycker du att du höll dig till ämnet när du klampade in här? Men det kan du inte svara på. För du svarar inte få något. Du bara fortsätter tugga om samma sak om och om igen..

Hej då :D

Och jag lämnar också nu. Och jag är inte förvånad att Lobelia inte kunde svara på en mycket enkel och tydlig fråga.

Eller så var den så korkad så hon inte ides............

Men varför kom du in i tråden då?
Gillar du dålig stämning?
Eller tror du att du kan åtgärda den?

Du vill inte fatta va? Den blev dålig, när du och ni i ert drev börjar med ert tjafs. Om och om igen i alla trådar när det kommer till lagar och regler..
Tugg tugg och åter tugg, samma sak om och om igen..
Ni ska rädda hundvärlden genom lilla buke :D

Jag är inte "uppretad" jag bara diskuterar.
Och helst i alla fall i närheten av ämnet som vi nu har lämnat till förmån för ämnet Grana, Voff och Solis klagar på Lobelia och Inte_Ung.
Om det inte är off topic så vet då inte jag vad som är det.

Och jag lämnar också nu. Och jag är inte förvånad att Lobelia inte kunde svara på en mycket enkel och tydlig fråga.

Eller så var den så korkad så hon inte ides............

Den var nog korkad. För det är allt hon inte vill svara på :D

En liten reflektion.
Icke hundägare måste i ren allmänbildning lära sig om hundar för att hundar ingår i samhället vi lever i, men de får inte vara med och skriva på ett hundforum för där hör de inte hemma.
Det blir en del av konklusionen av denna tråd.

Det känns inte särskilt vare sig välkomnande, inbjudande eller generöst.

Men varför gav du dig in i den för att bara säga just det?
Vad blir bättre av att du gör så?

Ja, är man inte intresserad av en viss sorts diskussioner så är det väl bara låta bli både läsa och skriva blir liksom så meningslöst att ge sig in i diskussionen och tala-ånyo- om hur tjatigt och tjafsigt och tugg tugg det är, inte första gången Grana går in och börjar klaga på, inte ämnet, utan att vissa har mage att diskutera det på ett sätt och med åsikter som ogillas.

Och vips så låses tråden istället för att ge varning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Övr. Hund Om en hund har blivit anmäld till länsstyrelsen pga att den har bitit några gånger. Vad gäller då? Vilka rättigheter har ägaren och...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
21 254
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 498
Senast: Sel
·
Övr. Hund Mor o far fick ta bort sin cavalier i november pga ngn form av hastig blodcancer. Sorgen var stor och sökandet på olika säljsidor pågick...
2
Svar
24
· Visningar
2 963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka