Ja blääääääkPå tal om fb,såg ni den rumänska tungmasken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja blääääääkPå tal om fb,såg ni den rumänska tungmasken?
Nöjd hund Tippar på att leksaken skulle hålla lika länge här... Jag ger aldrig annat än repleksaker för "egen lek" nu pga det. Aysu tycker att jag är riktigt hemskt elak som inte låter henne strimla allt roligt hur som helst.Hela åtta minuter!
Visa bifogad fil 45986
Nöjd hund Tippar på att leksaken skulle hålla lika länge här... Jag ger aldrig annat än repleksaker för "egen lek" nu pga det. Aysu tycker att jag är riktigt hemskt elak som inte låter henne strimla allt roligt hur som helst.
Det var väl ett tjurhuvud och ingen apa?Mycket nöjd!
Det som var så bra med den där apan, som jag hoppas ska vara bra med den här också, var att när hela apan var utplånad var läderbitarna det enda som var kvar och Nora älskar att ligga och tugga på dem.
Missat att bild postats här.Du är sen på den bollen.
Vi skippade bilden på den äckliga lilla sakenMissat att bild postats här.
Liten var den knappast.Vi skippade bilden på den äckliga lilla saken
Igår när vi var ute i skogen och tränade fick jag låna min kompis kickbike igen och köra en sväng med Pu
Visa bifogad fil 45995
Det är sjukt jobbigt (för mig !) när man använder muskler man inte brukar använda, men det är SÅ kul!
Så idag beställde jag en egen kickbike ! Perfekt timing nu när de varnar för en hel hög med snö i natt och i morgon ! Men när den riktiga våren kommer så blir det åka av !
Du är modig du!Igår kom kickbiken ! Så nu är det bara att vänta på att snön smälter bort så blir det en riktigt premiärtur (maken provsparkade den lite i trädgården när den var färdigmonterad, det kändes bra sa han )
Visa bifogad fil 46095
Du är modig du!
Själv springer jag bara med Dennis och det är knappt jag vågar det. Har vurpat ett par gånger
Du är modig du!
Själv springer jag bara med Dennis och det är knappt jag vågar det. Har vurpat ett par gånger
Å jag har utan konstigheter tre hundar som drar framför cykeln Insåg min begränsning när jag försökte springa med fyra stycken, det gick inte så braJag vägrar springa och tycker fortfarande det är lite läskigt att köra drag med cykel (håller på att försöka överkomma det, att cykla med lösa hundar är ju grymt gött ) så då är kickbike ett bra mellanläge !
Från en okunnig, hur bromsar man?Igår kom kickbiken ! Så nu är det bara att vänta på att snön smälter bort så blir det en riktigt premiärtur (maken provsparkade den lite i trädgården när den var färdigmonterad, det kändes bra sa han )
Visa bifogad fil 46095
Haha vad olika det kan vara. Själv tycket jag att jag får bra kontroll med cykel när vi dragtränar. Har aldrog provat kickbike men det verkar tungt och svårt .Jag vägrar springa och tycker fortfarande det är lite läskigt att köra drag med cykel (håller på att försöka överkomma det, att cykla med lösa hundar är ju grymt gött ) så då är kickbike ett bra mellanläge !
Från en okunnig, hur bromsar man?