Tävlat rally idag. Ett ok resultat och ett sämre. Jag klantade mig och hunden kunde plötsligt inte snurra.
Är ändå nöjd då det var debut i fortsättningsklass.
Är ändå nöjd då det var debut i fortsättningsklass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilken otur! Hoppas att det läker bra.
Gissar att det är spökålder? För visst är hon i den åldern där det är rimligt? I så fall är det vettigt att bara avleda, är det mer av ett vaktbeteende är antagligen skvallerträning en bättre väg att gå, men det låter ju typiskt spökigt. Vill du ha mer utförligare svar tror jag det är bättre att skapa en egen tråd då jag vet att det önskas att "vettiga" diskussioner inte hålls i en evighetslång uppdateringstråd.
Sorry, nu blev det både en uppdatering från mig samt en uppmaning att gå med din hund!
Haha, samma med Humla! Inget slår korvAlltså när man hittar godis som vovven går igång som tusan på, så glad! Vanlig grillkorv i småbitar .
Haha, samma med Humla! Inget slår korv
Uppdatering: Fick hämta hem Chiko utan bandage men med förmaning om strikt koppelvila i 6 veckor. Kooorta promenader och inget spring eller hoppande. Hur fasen jag ska lyckas hålla han på mattan i 6 veckor är dock en fråga eftersom han i te ens klarar en vecka innan han knäckte skenan.
Gud hjälpe mig!
Haha, samma med Humla! Inget slår korv