Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar jag var lite mer morgonpigg, det låter så härligt med tidiga morgnar ute med hundarna! Men det går bara inte att komma upp före 7Började dagen vid 06 med att motionera alla hundarna, det var 19 grader redan vid 06.30 så idag kommer det bli vaaaarmt igen. Så gött att ha avklarat motion tidigt på morgonen för att slippa värsta värmen !
Tjurmuskel, alltså torkad tjurpenis. Luktar ve och fasa men hundarna brukar gilla det. Vill du ha långvariga tuggben så är olika horn ett hett tips. Hjorthorn av olika slag, kron, dov osv samt buffel brukar vara rätt lätt att få tag på. Har ett buffelhorn hemma som sambons labbe fått ärva efter att min hund gick bort och det hornet kommer nog överleva både mig och mina barnbarn...
@Puffindog, även jag tänkte på tjurmuskel. Mina damer älskar det, även om jag vägrar att ens ta i det pga stanken... Hjorthorn har jag också, men det är bara Ebrah som gillar dem. Aysu är mest intresserad om hon märker att Ebrah vill ha Annars kan jag tipsa om att ge köttiga ben, hel kyckling eller åtminstone kycklingvingar. Byt ut något mål vanlig mat mot det, så får hunden lite jobbigare mat att äta. Brukar uppskattas!
Nöt är i allmänhet fettsnålt ja i jämförelse med gris.Jag ska se om tjurmuskel går hem hos han! Nöt är väl rätt så fettsnålt generellt? Håkon är inte kräsen med mat eller godis i sig, men luktar eller smakar något tugg inte något särskilt och det lär ta en massa jobb så går han hellre och gömmer det nånstans och sen glömmer den i några månader. Därför var det kämpigt att ens få han att faktiskt tugga på ett grisöra. Gäller att vara mer envis än vad han är! Luktar horn något speciellt? Annars kanske man kan lägga något gott över det och övertyga han.