Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhå. Nu i helgen är det EM i lure coursing (största tävlingen som finns, för det finns inget VM eller liknande tyvärr). Nytt för i år är att det hela ska livesändas på nätet Totalt 23 azawakh är anmälda och 78 saluki. Jag ska utan tvekan försöka titta (hoppas att det inte blir teknikstrul, att det inte kostar för mycket eller så..). Hoppas på att kunna se samtliga azawakhs och de mest intressanta salukiloppen. Inte minst för att jag verkligen vill se hur det går för en väns saluki. Tänk så kul det vore om det gick bra!
Jag ska försöka ta reda på det! Det är lite oklart kring allting med den där sändningen just nu. Men när jag vet något så skriver jag ett inlägg om det här.Vet du vart man kan titta på det? Vore extremt intressant att se
Min med, fast ofta blir det såhär.Visa bifogad fil 31616
Är det fler vars hundar har egen sänghalva med tillhörande huvudkudde?
Oh yes! Ena sänghalvan, tre(!) kuddar och ett täcke är vad mina två damer har att sova med under nätterna. Eller ja. Det händer ju lite då och då att de istället sover på mig och stjäl min huvudkudde, men det är bara mysigtVisa bifogad fil 31616
Visa bifogad fil 31616
Orkar inte med FB. Någon undrar om dom kan vandra lite med en unghund på sex månader. Men folk är ju hysteriska "MINST 12 månader" eller ännu bättre; 18-24 månader innan hunden får promenera ordentligt. Hundarna kan ju faktiskt få led och ryggproblem!!!1111oneone om dom går en dagstur.
Jag såg också det där och tänkte "undrar hur lång tid det tar innan den här tråden spårar ur"Orkar inte med FB. Någon undrar om dom kan vandra lite med en unghund på sex månader. Men folk är ju hysteriska "MINST 12 månader" eller ännu bättre; 18-24 månader innan hunden får promenera ordentligt. Hundarna kan ju faktiskt få led och ryggproblem!!!1111oneone om dom går en dagstur.
Orkar inte med FB. Någon undrar om dom kan vandra lite med en unghund på sex månader. Men folk är ju hysteriska "MINST 12 månader" eller ännu bättre; 18-24 månader innan hunden får promenera ordentligt. Hundarna kan ju faktiskt få led och ryggproblem!!!1111oneone om dom går en dagstur.
Inte hos mig, tyvärr skulle jag säga! Hon ligger endast i sängen om jag lyfter upp henne, och då max en timmeVisa bifogad fil 31616
Tack för påminnelsen om varför jag snabbt gått ur alla hundgrupper jag varit medlem i. Hundvärlden kan banne mig vara lika dömande och hysterisk som småbarns-världenOrkar inte med FB. Någon undrar om dom kan vandra lite med en unghund på sex månader. Men folk är ju hysteriska "MINST 12 månader" eller ännu bättre; 18-24 månader innan hunden får promenera ordentligt. Hundarna kan ju faktiskt få led och ryggproblem!!!1111oneone om dom går en dagstur.