R
Raderad medlem 94602
Oj, det är inte ofta man hör något sådant händer.
Hände på första hunden när vi och @linnsan var på MH sist. Figgen fick uppsöka sjukhus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det är inte ofta man hör något sådant händer.
Fy fan. Jag vet ju att det händer såklart - men tycker ändå man verkar rätt förskonad. Iaf från skador som kräver sjukhusHände på första hunden när vi och @linnsan var på MH sist. Figgen fick uppsöka sjukhus
Fina VilleDet var en toppendag! ❤ Ville och jag är helt slut men mycket nöjda med vår helg. Jag lånar en bild av @AraSlei eftersom jag inte hann ta några egna kort på Ville idag. Visa bifogad fil 29627
Fy fan. Jag vet ju att det händer såklart - men tycker ändå man verkar rätt förskonad. Iaf från skador som kräver sjukhus
Dom får väl rapporteringskod A, dvs tävlingsförbud.Lite KL men vad händer efter att en hund har bitit en funktionär under ett Mh? Får hunden fortsätta, får den nån varning eller nåt annat?
Och har hundarna ni har sett bita under MH bitit i aggrisivitet?
Lite KL men vad händer efter att en hund har bitit en funktionär under ett Mh? Får hunden fortsätta, får den nån varning eller nåt annat?
Lite KL men vad händer efter att en hund har bitit en funktionär under ett Mh? Får hunden fortsätta, får den nån varning eller nåt annat?
Jag har figgat på MH idag - var hemifrån i över 12h så tokslut nu!
Tredje hunden högg testledaren riktigt illa flera gånger så vi skickade henne till akuten på fm. Hur enkelt tror ni det är att hitta en ny tl mitt under pågående MH? Nä, just det! Vi slapp iaf bryta hela mh’t utan fick bara en oplanerad paus på 3h mitt på dagen innan ersättaren kunde komma in..
Hur har det gått för testledaren? Blev det allvarliga skador ?
Det har gått bra ändå. Ordentligt blå, svullen och sårig. Ett bett var så nära armbågen så vi vågade inte annat än att skicka iväg henne.
Bästa leksaken min bedlis vet är ett rätt stort fårskinn i långt snöre, säkert 1,5 meter. Den är kalas!Försöker tänka ut vad jag ska ha för leksak med till BPH. Det han går igång mest på i alla fall hemma är en fleecefilt, men jag kan ju bara inte ta med en stor filt känns det som .
Provade vad jag trodde var poppis leksaker ute på promenaden nu. Gummiboll med rep, fluffkampgrej, mina fingervantar.
Frejs respons: "som om jag har tid med dina fåniga lekar nu "
Får se om han är på bättre lek(saks)humör vid annat tillfälle
När jag gick MH med Bill var det en schäfer som nästan högg testledaren under hanteringen. Det syntes verkligen att det inte skulle gå bra, så hon sa att hon inte ville utföra hanteringen. Tror domaren eller ägaren bröt senare för den hunden var inte trevlig. Skulle bli avelshund och ägaren ville absolut att den skulle genomföra MH så att den kunde paras så snabbt som möjligtOj, det är inte ofta man hör något sådant händer.