Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har nästan trampat på huggormar två dagar i rad nu. Ungarna ligger och trycker på grusvägarna, de ligger verkligen helt blickstilla och är väldigt svåra att se mot brun/grå spräcklig mark. Nyss hann jag precis dra undan Asni innan hon nosade på den
Så var försiktiga nu när ni är ute!
Här är det generellt sett ganska ormfritt. Har bott här i 7 år och bara sett en huggorm.. Fram tills igårJag såg den första redan för nån månad sen. Dock platt på vår grusväg.
Här är det generellt sett ganska ormfritt. Har bott här i 7 år och bara sett en huggorm.. Fram tills igår
Slutade tidigt idag och det är underbart väder ute, så Frej och jag gick ut klockan ett och var ute i över tre timmar. Frej gick direkt och lade sig när vi kom in, drack bara lite först. Det är inte ofta som han verkar direkt trött efter en promenad, men den här tog helt uppenbart på krafterna .
Man får nog inte säga detta ,men jag vill att det ska bli lördag så dom sista valparna åker,dom är både högljudda och i allt man gör,idag har dom planterat om en rabatt. Trollungar!
Så skönt att det inte är några problem att ge Asni sin antibiotika. Trots att hon förstår att hon ska få en tablett intryckt i käften så kommer hon så glatt så och sväljer utan problem.
Jag minns ju Milla, det var ju halvt omöjligt att få i henne medicin. Så är väldigt tacksam att Asni är så samarbetsvillig när det kommer till sånt
Normalt sett gjorde Milla det också, men inte medicinHär tar hundarna förgivet att allt som kommer ur handen är godis/mat. De märker ingen skillnad på tabletter eller en köttbit.