43 kg? Jösses!Var det så? Jag minns att han bet mig (det gör han än idag... ), men nog kravlade alla på mig? Däremot somnade han mot min rygg, och det gör han inte längre. Numera sover han på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
43 kg? Jösses!Var det så? Jag minns att han bet mig (det gör han än idag... ), men nog kravlade alla på mig? Däremot somnade han mot min rygg, och det gör han inte längre. Numera sover han på mig.
Haaaahahaha! Blev tvungen att leta lite... Någon skrev till mig "Blå verkar behöva Valium. Ta röd, han är smartare och lägger sig i bakhåll för att bara anfalla när det verkligen behövs."Så då valde du självklart honom!
43 kg? Jösses!
@Monstermom men gud! Kan du inte knö bort honom? Kulorna är väl lika fina att vakna till på lite avstånd?
Kokosnötter.Alltså 43 kg är rätt mycket att bara pressa när man är nyvaken och har andnöd.
Kulorna är jättefina - men stora! riktiga kokosnötter - men han sover faktiskt inte skavfötters lika mycket, för det mesta vaknar vi nog med huvudet åt samma håll.
Inget nytt,det har funnits minst en uppfödare av dom i värmland i många år,han la av för några år sen.https://www.google.se/amp/s/amp.svt...elsen-polisanmaler-uppfodning-av-varghybrider
Ny trend i hundvärlden på gång?
Kokosnötter.
Brukskurs idag. Det är en återkommande grupp vi varit med i sen 2015, så Gibbs har hängt på sen han var liten. Vi börjar alltid med skott-träning och det har gått fint. Tills idag. Bestämde mig för att bara ta det lugnt och vara passiv vid bänkarna över planen. Han visar oro efter 3-4 skott. Efter ytterligare några vill han varken ta korv eller leksak. Bestämmer mig för att promenera lite medan de resterande skotten går, vi går bortåt från skotten, han tar lite korv men slutar sen och visar tydligt att han vill därifrån.
Jag packade in hunden i bilen och åkte hemåt istället för att vara med på resten av träningen. Känner mig smått uppgiven vad gäller Gibbs. Short ulna, vek mentalitet och nu skottberörd. Det känns väldigt tråkigt.
Alltså, de här låren
Visa bifogad fil 27169
Stunsiga!