Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, jag tar gärna emot skvaller om det via pm om du vill lämna ut...!Floki är hemma igen! En miljard prover är tagna. Men jag fick veta att han har ett knippe sysslingar som har en autoimmun sjukdom. Så det lutar åt det. Men vi går invänta prover och mer ultraljud. De vågar inte ta biopsi på hans lymfkörtlar pga att det sitter stora kärl i närheten som kan skadas.
Altså, en håller ju aldrig tummarna för något autoimmunt men jag hoppas att ni får fatt i vad det är oavsett, så ni kan sätta in behandling och får en plan att följa.Floki är hemma igen! En miljard prover är tagna. Men jag fick veta att han har ett knippe sysslingar som har en autoimmun sjukdom. Så det lutar åt det. Men vi går invänta prover och mer ultraljud. De vågar inte ta biopsi på hans lymfkörtlar pga att det sitter stora kärl i närheten som kan skadas.
Vad härligt det ser ut! Är ni på resa eller har ni flyttat? Måste ha missat det någonstans i tråden...
Spännande!Vi ska vara här i några månader och passa hus och några djur
Det var en bra dag idag! Ville är rätt trött, jag tror att det var huvudet som fick arbeta mest även om det nog var lite jobbigt att springa i snö. Men han var så söt när han var på väg tillbaka, lite kontaktskall då och då för att hålla koll var jag var.Haha, så komiskt ändå!
@Snurrfian rapporterade i morse att Ville drivit rådjur i 10 minuter idag, en annan valpköpare skrev i vår facebookgrupp idag att hans tik drivit hare en kort sväng idag, och så ringde precis en annan valpköpare om att hans tik drivit hare i 5 minuter alldeles nyss. @attheedge s Ata har ju också kommit igång att driva lite smått, så nu har hälften av kullen skallat och förföljt vilt, knappt sex månader gamla Jätteroligt! Och lite komiskt att tre av fyra drivit på samma dag
Jättekul att flera av valparna drivit vilt Känns bra inför framtidenHaha, så komiskt ändå!
@Snurrfian rapporterade i morse att Ville drivit rådjur i 10 minuter idag, en annan valpköpare skrev i vår facebookgrupp idag att hans tik drivit hare en kort sväng idag, och så ringde precis en annan valpköpare om att hans tik drivit hare i 5 minuter alldeles nyss. @attheedge s Ata har ju också kommit igång att driva lite smått, så nu har hälften av kullen skallat och förföljt vilt, knappt sex månader gamla Jätteroligt! Och lite komiskt att tre av fyra drivit på samma dag
Oh! Tack för tipset. Ser nu att det är mitt i programmet, men ska försöka hitta när det sänds igen och sätta det på inspelning@Red_Chili Jag sitter och tittar på aniamal planet där dem berättar om Salukin i öken. Riktigt spännande faktiskt
Det där med skor verkar vara något ärftligt. Ville vill gärna lägga alla skor runt sin bädd.Jättekul att flera av valparna drivit vilt Känns bra inför framtiden
Ata har alltid gillat att bära på saker men nu har vi börjat stänga till tvättstuga och hall för hon hämtar varenda sko och lägger i en hög, likaså tvätt ifrån tvättkorgen Leksakerna har vi i en låda i uterummet, likadant där allt ska plockas ur och kännas på och läggas i köket... Är som att ha ett gäng småbarn som river ut grejer och sprider omkring Såg att hon inte bara burit på min ena sko, den var lite tillfixad och mer fashion nu