Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu får ni bli hur sura ni vill på mig, men oavsett vad någon annan säger så är hästfolk, har alltid varit och kommer alltid o vara, kända för att vara speciella! Och jag tror jag vet varför. Man vill vara bäst, ha finast häst, bäst tränare, finast grejer mm.
Konflikter uppstår vart man än vänder sig i hästvärlden. Det hör på något sätt tyvärr till.
Så, vad jag tror i det hela är att tjejen som blev förbannad har varit sur på dig redan innan och hade nu ett ypperligt tillfälle att slänga ur sig sina aggretioner. Om nu din version är den rätta!
Mitt tips; Skit i henne och ignorera henne en tid framöver. Var inte den som är den utan var lika trevlig mot henne som du är mot alla dina andra stallvänner! Detta gör då att honkänner sig skyldig och så småningom kanske pratar med dig om det och reder ut de.
Jag hoppas det löser sig för stallbråk är något av de värsta som finns.
Och det här med att skriva på tavlan.. Det farligaste som finns! nog sagt om de.
Lycka till med allt! och hoppas inte din häst gjorde sig illa vid sina små utflykter
/S.
gud vad skönt att vi slipper sånt i vårat stall!!!! att det är väldigt mycket konflikter mellan hästmänniskor är ju inte så där jätteovanligt..speciellt med yngre tjejer som alla vet bäst och är duktigast..hoppas att det löser sig för dig nu..ni behöver tydligen sätta er ner tillsammans och bestämma lite nya regler...
Förr var vårt stall mkt mer konfliktfyllt...men då var vi en hel drös me yngre tonåringar där oxå...så d va väl inte så konstigt kanske...