Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner inte personen du har problem med, men någonting jag känner till är att det är aldrig ens del att två träter. Du hanterade inte denna situationen på ett bra sätt och din häst verkar ju vara ett monster enligt din beskrivning.
Om hästen blir så rädd och stressad varför drar han inte åt andra hållet. Varför sprängen han grinden?? Hästar är flyktdjur!! Eller var det så att du satte på grimskaftet innan du öppnade grinden?
Detta gör att du behandlar henne precis lika respektlöst som du har beskyllt henne för att behandla dej och din häst. Ingen utav er verkar ju förstå att lösa hästar innebär en säkerhetsrisk för andra människor, trafikanter mm mm.
Nej, det är fel på din attityd också!!! Tänk inte på er sjävla utan tänk på hästarnas och era medmänniskors säkerhet!!
Haha.. jag har precis samma erfarenheter från samma stad
Dessutom försökte jag lista ut vilket stall hon står i men det fanns för många allternativ med galna hästägare och stall att välja på...
Mäh! 3 st (?) nu som känner till ditt stall! Vad ÄR det för skitstall du står i eg.??
Haha.. jag har precis samma erfarenheter från samma stad
Dessutom försökte jag lista ut vilket stall hon står i men det fanns för många allternativ med galna hästägare och stall att välja på...
står iof på "rätt" ände av stallet...
Tror du tänker fel.
Rubens stall ligger precis nedanför ridskolan
Tror du tänker fel.
Rubens stall ligger precis nedanför ridskolan
Precis saknar du mig som boxgranne?