Dela och gillar, gillar och delar, delar och delar, gillar och gillar och gillar

Sv: Dela och gillar, gillar och delar, delar och delar, gillar och gillar och gillar

Dessutom tror jag att man kan råka ut för vinstskatt om man vinner, inte så kul kanske...

Jag håller med TS om att det ofta är så löjliga priser. Typ ett kg godis, billigt läppglans eller liknande, det är liksom inte ens värt att hämta det.

Sen kan man ju undra hur rättvisa tävlingarna är egentligen. Idag såg jag den här varianten: 1. Dela denna bilden. 2. Gilla XX. 3. Kommentera bilden så vi vet att ni är med i tävlingen. Hur fasen gör de sen när de lottar ut en vinnare, kommer de verkligen lägga ner den tiden för att se vilka som uppfyller kriterierna och slumpa fram en vinnare eller tar de bara första de ser? Vinner någon öht?
 
Sv: Dela och gillar, gillar och delar, delar och delar, gillar och gillar och gillar

Vad vann du? :p
Tack vare facebook har jag vunnit biljetter till Gbg horse show... men där ska man vare sig dela eller gilla utan bara skicka mail med svar på frågor :p

en låda med 6 askar alladin och paradis, väl lagom till påsk^^
 
Sv: Dela och gillar, gillar och delar, delar och delar, gillar och gillar och gillar

Jag har vunnit en fin kaffebryggare nyligen värd typ 1600, fina hårprodukter två gånger och en fin hudkräm bra senaste månaden. Den sista kan ha varit en bloggtävling :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Återupptar snacket om det lilla fula viruset och sjukdomen det orsakar... Här är min sammanfattning. Det finns en hel del åsikter om hur...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 276
Senast: Mineur
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 021
Senast: alazzi
·
Äldre Är det någon där, som också ogillar de nya kedjebreven? De man ser på facebook, det står en intressant, bra text och så avslutas den med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 522
Senast: honung
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Humöret landade någonstans vid fotknölarna idag trots att solen sken. Jag red ut med P då vi nött en del på ridbanan på sistone. Nu hade...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp