Sv: Del VI hur går det för era 06r?
Grattis till bra % trots flera grova missar! Tänk vad bra det kommer bli utan dem
Bara att komma igen.
Polly: Man måste träna på att tävla
. Tog många tävlingar innan jag vågade rida ordentligt på framridningen. Jag skrittade mest runt och kände mig i vägen. Poletten trillade ner efter tag när jag insåg att det går bättre inne på banan när hästen faktiskt fått en chans att värma upp
Så sträck på dig och kör hårt. Mitt personliga motto är: fake it til you make it. Funkar faktiskt bättre än man tror
KL
Idag var en bra dag. Piloten och Doris fixade 77,00% i dagens kval och är därmed kvalad till Falsterbo
Tjohoo!!!!
Hon var för en gångs skull riktigt avslappnad, faktiskt på gränsen till loj. Piloten var så nöjd när hon kom ut, men förstod inte de "låga" poängen. "Men J", sa jag, "kände du inte att Doris blev lite loj"? J: "Nej, jag tyckte att hon trampade på ordentligt..." När J fick se filmen håller hon med om att det mest ser ut som Doris joggar runt inne på banan. Hon har lite kliv i steget, min dam
Så nu ska vi öva på att få lite mer tryck i damen, det verkar som hon är mogen för det
Känns bra att veta inför Falsterbo att hästen inte presterat på max och fått 77%, utan att det finns mer att hämta
Jag tänker lägga upp filem på youtube, men jag väljer att lägga upp den privat. Vill ni kika på filmen, vilket ni gärna får, PMa mig er mailadress så lägger jag upp er, Ni måste dock ha ett youtube-konto för att kunna se filmen.