Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!!
Låter som du har eget stall på gården?! Eller har du tur att ha plats i samma stall ändå?
*skratt* Ja, vad ska jag skylla på då. Har heller inga barn och bor bara några minuter ifrån stallet. Visseligen så jobbar jag dagtid och så har jag några kaniner och fåglar som ska skötas innan stallet med. Resten får jag väll skylla på att jag är några år äldre då .
En kanon hade varit kul annars .
Låter som du har det toppen!
Bor man dessutom på landet så ingår det ju ofta lite mer djur
Sambon och jag bor på en gård på landet med tre katter, 17 kaniner, ca 70 fåglar undulater och blandade parakiter plus tre gojor (föder upp lite fåglar och kaniner på hobbybasis), så mig passar det utmärkt att ha en häst inackorderad hos grannarna lite längre bort! (vi har inte mark för eget stall och hagar heller)
Ser fram emot bilderna på nya kusen! Vad, var det hon hette nu då? Gick det bra att lasta och åka?
Grattis till nya hästen. Det blir säkert bra. Känner till dem som du köpte henne av. Har mött dem på tävlingar flera gånger.
Nu har vi snart semestrat färdigt på ett soligt och skönt Gran Canaria. Börjar längta hem till hästarna och att få börja sätta igång dem efter en liten vila.
Vi bor också på en liten hästgård och har 3 hästar, 1 hund och några katter.
Så jag har 4st hästar, 1 hund, 2 katter, 1 kanon
Jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen! För först tänkte jag: En Kanon??? Vad är det för djur???
Vi bor också på gård sen 13 år tillbaka. Ett litet ställe som ligger så nära stan att barnen kan cykla till skola, kompisar o alla aktiviteter. Hade inte funkat för mig att ha hästarna inhysta eftersom sambon jobbar borta konstant på veckorna.
Så här bor jag, 2 pojkar 7 och 14 år, 2 katter 12 år gamla, Kajsa vår lilla voffsing och Grå och Majken + barnens kusins ponny! Åså sambon nån gång då o då förstås....