Sv: Del III Hur går de för era 0.6or
_Stilett_ Lika fint som vanligt, riktigt roligt att se ett litet program med. Han har verkligen utvecklats. Bra jobbat! Hur blir det med den planerade starten?
Jonna_86 Jag skulle tro att det är rädsla, men det är så väldigt individuellt, kanske blev han rädd och spann vidare på det sedan när han insåg att brallet inverkade på dig. Jättesvårt att veta...
Tappsvenden Så söt, kul att vara igång igen! Visst är det härligt vingligt med barbacka
Ramix Åhh, va kul att det kändes bra! Ser bra ut med även om hon blir trött, men de blir det ju ganska lätt. Tänkt att starta något under våren?
Då har jag nog kommenterat alla på denna sidan
Igår hoppade vi för första gången, i galopp, 50cm hinder. Hon tyckte att det var såååå roligt, jag har varit lite rädd att hoppa med henne då hon är så himla rädd om sina ben, men hon hoppar jättefint. Kommentarerna från de andra ryttarna (som hoppade 130....) var, "Men se va duktig hon är", "Bra jobbat". VISST BLIR MAN STOLT!!!
I lördags var det dressyrträning. Hon får så himla lätt mjölksyra så det blev ett kort pass på 20min, men jag var nöjd, Rosie trött och tränaren gav mig tips till nästa gång på vad som bör förbättras. Känns väldigt bra att vara igång!!