De lever sitt eget liv när hon tittar upp sådär. Speciellt när hon är lite extra glad och förväntansfull.Öronen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De lever sitt eget liv när hon tittar upp sådär. Speciellt när hon är lite extra glad och förväntansfull.Öronen!
Då har jag inbyggd barometer med... me inte i nått skägg den är någon annanstans.....Den inbyggda barometern!
Undra om den sitter i skägget?
Hon har sovit i princip hela dagen, med undantag för en stunds pälsvård. Efter det, somnade hon igen. Men nu! "Jag vill gå ut! Det är bättre skäggväder nu." Mycket riktigt. Nästan ingen vind och bara lite duggregn.
Sover du också hela dagen om det regnar?Då har jag inbyggd barometer med... me inte i nått skägg den är någon annanstans.....
Lova lär bli glad när alla kryp vaknar ute, så hon kan jaga igen. Fåglar är tråkiga att jaga. De fuskar och flyger iväg. Förstår att Harry är sugen påDet är ett litet kryp på rutan, Harry vill ha
Visa bifogad fil 114683
Ligger på soffan under filten mest hela dagen typ.... helst iaf...Sover du också hela dagen om det regnar?
Han har så GULLIG näsaVi gick en sväng till affären, bra miljöträning att sitta och titta på folk under tiden sambon var inne och handlade
Visa bifogad fil 114736
Men gu så gulligtHarry gick och la sig hos Kantarell som vaknade och började tugga på hans öra
Inte supernöjd Steven
Visa bifogad fil 114839