Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men allvarligt? Kan inte vädret bestämma sig? Efter några dagar med plusgrader igen, snöar det på tvären. Det har nog kommit 2-3 cm och Lova blev glatt överraskad när jag släppte ut henne för kvällskissen. Hon rusade fram och tillbaka som en dåre och tyckte att jag skulle gå ut och leka med henne. "Snö, matte! Skynda dig! Kom ut och lek!"
Jag ville bara krypa ner i sängen ju...
Tillslut gav hon upp och insåg att tråk-matte inte var sugen på snölek kl 23.
Har hon löpt eller ska hon löpa snart? Om det var nära innan eller efter löp skulle jag vänta till några månader efter att det var klart. Ingen nackdel att de hinner bli bortåt 1,5 år eller så tycker jag.Idag har vi lämnat in vovven för bad, klippning (eller vad den rätta termen nu är) och kloklippning. Kändes lyxigt och hon blev så fin! Har alltid åkt till uppfödaren då hon varit så snäll och hjälpt oss klippa pälsen men nu behövdes det ett bad också samt att jag ville ha hjälp med klorna. Hon hade skött sig bra för att vara första gången.
Nu fyller hon ju ett år i mars och jag funderar på röntgen, när ska den göras? Räcker det att hon har fyllt ett år eller borde jag vänta lite till?
Har hon löpt eller ska hon löpa snart? Om det var nära innan eller efter löp skulle jag vänta till några månader efter att det var klart. Ingen nackdel att de hinner bli bortåt 1,5 år eller så tycker jag.
Hon löpte första gången i oktober. Varför ska man inte röntga under löp?
Vilka raser är det i honom?Wilson såg sitt första stora flygplan idag. (Dom flyger lågt över vissa delar av ön när de kommer in för landning på fastlandet).
Tror jag har en liten ridge back -gen i honom med
Visa bifogad fil 112350
På pappret är han 75% jack russel och 25% staffordshire bull terrierVilka raser är det i honom?
Mkt sött
Stella försöker leka med min mamma maine coon typ hela tiden. Det går sådär och rätt vad det är så tröttnar katten och viftar med tassarna så Stella blir jätterädd men lika snabbt tillbakaHarry och Kantarell leker väldigt mycket tillsammans, ibland tycker Kantarell att Harry blir lite väl vild och svarar med att bita Harry i örat
Harry är ju inte den tuffaste så han skriker rakt ut och springer bort till oss.
Kantarell bet mig
Sen lägger han sig i en liten boll på mattan och tycker det är mest synd om honom i hela världen
Kantarell biter inte ens hårt men är man en mes så är man