Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 111345
Behålla eller sälja? Hane 8 veckor
Jag har två tillSkicka hit honom!!!!
Jag hatar också att klippa klor, jag är alltid rädd att jag ska klippa för långt. Så jag filar iställetKlantig matte klippte klon för kort idag så blodet forsade. Stackars valpen har fått ha bandage för att inte bloda ner hela huset men hon bryr sig inte som tur är. Jag hatar att klippa klorna, nästa gång ska jag gå iväg och få hjälp med det.
Jag har en av varje, ena hunden tycker inte om slipen, den andra tycker inte om klosaxen. Klippte också för långt idag, märkte det först nör det började blöda, hunden varken sa något eller rörde sig. Har blodstopp-pulver hemma, fungerar riktigt bra.Jag hatar också att klippa klor, jag är alltid rädd att jag ska klippa för långt. Så jag filar istället
(multiverktyg/dremel med slip) Under de åren jag filar har jag hittills aldrig slipat för mycket på någon klo, jag tycker det är mycket lättare att ta en bra mängd på klon.
Jag har klippt i pulpan en miljard gånger. Plåstra om om det behövs annars är det bara att inte bry sig så mycket.Klantig matte klippte klon för kort idag så blodet forsade. Stackars valpen har fått ha bandage för att inte bloda ner hela huset men hon bryr sig inte som tur är. Jag hatar att klippa klorna, nästa gång ska jag gå iväg och få hjälp med det.
Exakt! Blodstoppulver fungerar riktigt bra, har alltid det hemma. Är ingen större grej att klippa i pulpan och oftast när man råkar göra det är det ju bara precis ute vid spetsen och liksom inte långt in, rätt av.Jag har klippt i pulpan en miljard gånger. Plåstra om om det behövs annars är det bara att inte bry sig så mycket.
Jag har klippt i pulpan en miljard gånger. Plåstra om om det behövs annars är det bara att inte bry sig så mycket.
Exakt! Blodstoppulver fungerar riktigt bra, har alltid det hemma. Är ingen större grej att klippa i pulpan och oftast när man råkar göra det är det ju bara precis ute vid spetsen och liksom inte långt in, rätt av.