Deklaration 2019!

Jag ville deklarera idag då jag vill ha pengarna så fort som möjligt eftersom jag redan använt dem :angel:. Skatteverket påstår dock att jag inte har något mobilt bank-ID så jag kommer inte in :rage: trots att jag utan problem loggar in på Nordea (med mitt mobila bank-ID).

Edit: jag hade nog tryckt på bank-ID, inte mobilt bank-ID :o
 
Jag ska alldeles strax deklarera, pengarna kommer sitta fint på semesterkontot :DMannen får också tillbaka, och de ska in på bilkonto.
 
Nu när jag loggar in och ska deklarera står det att jag ska få tillbaka 4000 mindre än den summan som stod på min inkomstdeklaration jag fick i min ebrevlåda. Why 😭
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
30 027
Senast: Unafraid
·
Samhälle Nu är det dags! :D Jag väntar ivrigt på att den ska landa i Kivra. Någon här som redan hunnit få sin? Hur tror ni det ser ut för er i...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
19 162
Senast: Sleepan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 893
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp