Haha, ja, jag är ju likadan! ”Men det är väll SJÄLVKLART att du ska åka i väg på det där jätteroliga med dina kompisar!”
Jag jobbade både dag,kväll och helg då med, så han fick ju extra dåligt samvete när det blev något han och hans kompisar skulle iväg på min lediga helg, medans jag alltid hoppades att det skulle hamna på just dom helgerna.
Och vi hade det som sagt jättebra, gifte oss och skaffade barn så det handlade verkligen inte om att jag var oseriös i det förhållandet heller, utan det handlar helt och håller om hur man är som person. Man MÅSTE få ha ett eget liv, och få välja det framför annat, oavsett om man ska på första dejten, om man träffats ett tag, eller om man levt ihop i många många år.
Jag sitter hellre hemma själv än att gå ut och träffa vänner, och många gånger tror då folk att det är synd om mig att jag blir ensam hemma hela helgen typ, men det kan ju fasiken inte bli bättre!
Nu har jag ju levt ensam i ganska många år så nu slipper då en partner ha dåligt samvete över mig iallafall!