Fick precis meddelande från Tinder att min profil kommer att döljas om jag inte skärper mig och använder appen, typ. Jag är inne och svajpar varje dag. Vad är det för lurendrejeri?? Någon annan som fått samma?
Var fick du meddelandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick precis meddelande från Tinder att min profil kommer att döljas om jag inte skärper mig och använder appen, typ. Jag är inne och svajpar varje dag. Vad är det för lurendrejeri?? Någon annan som fått samma?
Per mail. hade tydligen inställt att jag ska få meddelanden .Var fick du meddelandet?
Om du bara väntar för att du har en känsla av att du borde det, inte för att du vill, så skit i alla "borde" säger jag. Gör det som känns bra i magen.Ja, kroppen vill men min hjärna försöker bromsa och lära känna honom mer först känner jag.. Han var ungefär lika het som jag trodde eller mer om det är möjligt, och känns som att han är smart, har humor och att jag bara smälter av hans sätt när han är nära och at det känns tryggt. Men som att jag fortfarande vet så lite om honom bara.. Men det blir ju svårt att tänka på något annat och fråga vettiga saker när jag är i närheten av honom.. jag blir helt distraherad.
Om du bara väntar för att du har en känsla av att du borde det, inte för att du vill, så skit i alla "borde" säger jag. Gör det som känns bra i magen.
Per mail. hade tydligen inställt att jag ska få meddelanden .
Jo det är ju det han gett intryck av att han är med på att dejta när jag tagit upp det lite försiktigt efter vi setts, innan vi sågs var det han som sa det mer som kan man inte lära känna varandra, som jag tolkade som att man skulle vänta lite.. Sen är det han som känts lite så redan att han gärna kunnat följa med hem första dejten också och det tycker jag går lite emot det han sa innan vi sågs.. Lite svårt för mig också eftersom jag känner likadant, som tur är eller inte har jag precis veckan denna gången vi ska ses. Han kan ju bara få tro att jag fortfarande väntar av andra orsaker nu då
Men vad svårt det känns..
Det ser ju ut som att en i yngre tonåren skrivit de där meddelandena. Skönt för dig att det är slut, personen verkar väldigt omogen, skönt att den har sina föräldrar att prata med i varje fall då...Visa bifogad fil 57275
Dum nog att leta reda på vart blockerade nummer sms:en hamnade nånstans efter att telefonen lät återigen utan att jag hittade något.
Nu e jag upprörd å ledsen![]()
Det tycker jag med, betet sig som så mot slutet med. Karln är närmare 30 :SDet ser ju ut som att en i yngre tonåren skrivit de där meddelandena. Skönt för dig att det är slut, personen verkar väldigt omogen, skönt att den har sina föräldrar att prata med i varje fall då...
Det ser ju ut som att en i yngre tonåren skrivit de där meddelandena. Skönt för dig att det är slut, personen verkar väldigt omogen, skönt att den har sina föräldrar att prata med i varje fall då...
Jag tycker snarare är tvärtom att det är när det krisar till exempel när man bryter upp som folk visar vad de verkligen går för. Texten inte språkbruket är ju uppenbart omogen och försöker lägga skuld på @MidnightSoul för att hen inte vill ha kontakt och dessutom drar personen in sina föräldrar i det hela (vad har dom med det att göra). Otroligt omoget alltihop.Skulle inte lägga så mycket vikt vid hur en människa skriver eller om den pratar med sina föräldrar vid ett breakup. En som jag träffar är så fruktansvärt smart, välutbildad och så sjukt allmänbildad men skriver verkligen som en tonårstjej ibland.
Jag tycker snarare är tvärtom att det är när det krisar till exempel när man bryter upp som folk visar vad de verkligen går för. Texten inte språkbruket är ju uppenbart omogen och försöker lägga skuld på @MidnightSoul för att hen inte vill ha kontakt och dessutom drar personen in sina föräldrar i det hela (vad har dom med det att göra). Otroligt omoget alltihop.
För att inte vara en dejt känns det väldigt mycket som en dejt.Jag har ingen dejt för han vill bara träffa mina hundar.![]()
Jag har aldrig dejtat. Än mindre haft en dejtingapp. Av nån anledning brukar det poppa upp snubbar ändå med jämna mellanrum som av nån anledning tycker det är intressant att lära känna mig. Jag gör allt annat än letar och tycker jag utstrålar rätt mkt avståndstagande, men jag har väl nån magnet inopererad nånstans...
Så, allsmäktige Buke - exakt VAD är en dejt?
Dejtar ni en i taget eller flera samtidigt? Vad är syftet för er? Hitta en relation, en kk, eller bara umgås med nån?
Ja, jag är på riktigt totalt novis i detta. För tillfället har jag huvudbry över en snubbe som råkade poppa upp för ett par veckor sedan och även om jag kämpar emot fullständigt, så kan jag ju ändå erkänna att jag trivs i hans sällskap. Men när är det att umgås och när är det att dejta?
mvh En som bott under en sten
Jag vet att det egentligen inte går att svara på.. men är det kört tror ni att han egentligen vill något seriöst när han inte kan hålla händerna för sig själv o gärna vill från de allra första dejterna? Träffat han ena ett par gånger nu..
Jo det är ju det han gett intryck av att han är med på att dejta när jag tagit upp det lite försiktigt efter vi setts, innan vi sågs var det han som sa det mer som kan man inte lära känna varandra, som jag tolkade som att man skulle vänta lite.. Sen är det han som känts lite så redan att han gärna kunnat följa med hem första dejten också och det tycker jag går lite emot det han sa innan vi sågs.. Lite svårt för mig också eftersom jag känner likadant, som tur är eller inte har jag precis veckan denna gången vi ska ses. Han kan ju bara få tro att jag fortfarande väntar av andra orsaker nu då
Men vad svårt det känns..
Fast vad är det som säger emot att man är seriös bara för att man vill ligga?
Sant, det som blir mer talande är vad som händer efter![]()
Jag skulle tippa på att eventuella länkar i mejlet inte går till Tinder.Jag fick också ett sånt mail! Typ att tinder bara vill ha skriva medlemmar och att mitt medlemsskap kommer pausas snart. Swipeade och chattade senast igår kväll så de verkar ha väldigt höga krav.![]()