Livet ger och livet tar. Lite irrelevant till kanske just dejting, men efter förra veckans nederlag på den seriösa dejtingfronten så var lite uppmärksamhet från män rätt trevligt ändå:
Min ena kk hörde av sig igår efter att ha varit borta fem veckor på semester. Jag var osäker om vi skulle fortsätta ses.
Min fd kk som jag bröt med i slutet av juni passade också på att höra av sig igår. Vi kallar honom E3, för han lär dyka upp här flera gånger.
Skrev till E3 i söndags och kollade läget om han fortfarande dejtade den tjejen som han började träffa i juni (och som var anledningen till att vi slutade ses). Fick kort och gott svaret ”Ja”. Jag sa att jag var glad för hans skull, önskade honom lycka till och sen inget mer med det. Igår hörde han av sig och sa att han hade missat mitt meddelande och såg inte vad jag skrev. Så jag skrev bara att jag önskade honom grattis/lycka till. Sen konverserade vi kort lite vänskapligt, vilket vi aldrig gjort förut, men helt plötsligt skriver han något olämpligt.
Han var alltså sugen på att ses igen, trots att han dejtar en tjej. Jag sa att han får skicka sina sexuella meddelanden till tjejen han dejtar istället, för att skicka de till mig är konstigt. ”Jättekonstigt” var hans respons. Folk ibland alltså
Sen hörde en till kille av sig, någon jag hade kontakt med i vintras men som jag aldrig träffat. Inget direkt intresse för mig där dock...