Vad är status med mc-killen i övrigt? Kommer inte ihåg o sitter på mobilen så krångligt att gå tillbaka och leta...
Näh, han avbokade vår dejt nr 2 dagen innan pga "kände sig inte så sugen", så då sa jag att han fick ha lycka till vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är status med mc-killen i övrigt? Kommer inte ihåg o sitter på mobilen så krångligt att gå tillbaka och leta...
1 och 2 var profiler som såg bra ut, friluftsmänniskor. Hittade många såna på tinder, alltså de som gillar natur, vandring, skidåkning vilket gjorde mig hoppfull. Nr 1 gjorde väl egentligen inget fel, jag blir bara skeptisk när en man inte alls verkar förstå varför en kvinna inte vill mötas i skogen/på fjället första gången man ses efter ett par dagars skrivande. Nr 3s profil sa inte så mycket så det var mer en chansning.@Niyama, trist! Mina Tindermatchningar är till 90% trevliga, artiga människor som möjligen inte är så intressanta/intresserade av mig. Som att mingla på en vanlig fest alltså. Du verkar ha stött på ett par rötägg. Ser du något mönster i vad de är för typer profilmässigt?
Jag stötte också på liknande nötter när jag var ute i svängen. Ingen som direkt tjatade om att ses men en matchade jag med sent på kvällen , var artig först men jag fattade sen att han ville endast ha mig som runkhjälpmedel. En annan chattade jag ett tag med och det enda han skrev var i princip ”vad gör duuuuu?” Och så olika smileys samt att han tjatade om att han gärna ville visa vad han hade i brallan trots att jag var tydlig med att jag inte var det minsta intresserad. Avmatchade med båda.Ger fan upp. Tinderkille 1: efter att ha skrivit ett par dagar men väldigt lite (alltså inte intensivt) ville han att vi skulle gå på tur, jag sa nej för att jag inte vill träffas på nåt öde ställe när vi knappt hunnit skriva alls. Han frågade om jag var allvarlig och verkade tycka att det var sjukt fånigt att jag var så nojig.
Tinderkille 2: ville att jag skulle skicka avklädda bilder, jag sa nej. Han tjatar och jag säger att nu får han fan sluta tjata och att jag ska sova. Då skriver han "skickar du när du vaknar då?". Jag svarade att han fattar ju verkligen inte, tog bort matchningen på tinder och blockade på kik.
Tinderkille 3: Han vill ses typ direkt, jag skriver att jag vill skriva lite innan det är aktuellt att ses. Han "okej, men kan vi ses imorgon då?".
Blir helt stressad över att det är så bråttom...
Aha, då hade jag också undrat varför min insta var så intressant.Näh, han avbokade vår dejt nr 2 dagen innan pga "kände sig inte så sugen", så då sa jag att han fick ha lycka till vidare.Vi har inte haft kontakt sedan dess, förutom att han nu gillade min insta-post.
Näh, han avbokade vår dejt nr 2 dagen innan pga "kände sig inte så sugen", så då sa jag att han fick ha lycka till vidare.Vi har inte haft kontakt sedan dess, förutom att han nu gillade min insta-post.
Ger fan upp. Tinderkille 1: efter att ha skrivit ett par dagar men väldigt lite (alltså inte intensivt) ville han att vi skulle gå på tur, jag sa nej för att jag inte vill träffas på nåt öde ställe när vi knappt hunnit skriva alls. Han frågade om jag var allvarlig och verkade tycka att det var sjukt fånigt att jag var så nojig.
Tinderkille 2: ville att jag skulle skicka avklädda bilder, jag sa nej. Han tjatar och jag säger att nu får han fan sluta tjata och att jag ska sova. Då skriver han "skickar du när du vaknar då?". Jag svarade att han fattar ju verkligen inte, tog bort matchningen på tinder och blockade på kik.
Tinderkille 3: Han vill ses typ direkt, jag skriver att jag vill skriva lite innan det är aktuellt att ses. Han "okej, men kan vi ses imorgon då?".
Blir helt stressad över att det är så bråttom...
Den yngre killen är verkligen störtskön. Känner mig dock lite som en gammal häxa trots att det är orimligt att göra det. Men han är också sjukt snygg.Och är väldigt förtjust i mig.
Försök att njuta lite också åtm❤
Aha, då hade jag också undrat varför min insta var så intressant.
Klurigt! Hade nog också som @Diskurs undrat![]()