Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske tycker man att man ser charmig ut med tandborste i munnen?Vad är grejen med bild där man har en tandborste i munnen? Är det en kod för någonting eller vad är idén?
"Det finns en chans att jag har god munhygien"Vad är grejen med bild där man har en tandborste i munnen? Är det en kod för någonting eller vad är idén?
Jag och några kompisar pratade om det för några år sedan och sedan dess kan jag jag bara tänka "this is what you see from down there" och sveper vänster fort som attanJag funderar också på varför många svenska killar har bild på sig när de sitter i bilen? Och oftast tagen nerifrån och uppåt? Ser inte särskilt charmigt ut, men de kanske vill poängtera att de har körkort, eller nåt....?
Jag tror att de sitter i bilen och fipplar med telefonen och kommer på att de ska ta en selfie...Jag funderar också på varför många svenska killar har bild på sig när de sitter i bilen? Och oftast tagen nerifrån och uppåt? Ser inte särskilt charmigt ut, men de kanske vill poängtera att de har körkort, eller nåt....?
Jag funderar också på varför många svenska killar har bild på sig när de sitter i bilen? Och oftast tagen nerifrån och uppåt? Ser inte särskilt charmigt ut, men de kanske vill poängtera att de har körkort, eller nåt....?
Det är vanligare i Skåne än i Sthlm. Tror att de kör mkt mer bil och tar bilder när de får lite tid över. Påtagligt många har inte förstått att de ska locka någon att ses. Och då krävs det ibland lite ansträngning för att sticka ut...Jag funderar också på varför många svenska killar har bild på sig när de sitter i bilen? Och oftast tagen nerifrån och uppåt? Ser inte särskilt charmigt ut, men de kanske vill poängtera att de har körkort, eller nåt....?
Påtagligt många tar ju också bilder underifrån. Man ser ju mer fördelaktig ut i de flesta andra vinklar än grodperspektiv.Det är vanligare i Skåne än i Sthlm. Tror att de kör mkt mer bil och tar bilder när de får lite tid över. Påtagligt många har inte förstått att de ska locka någon att ses. Och då krävs det ibland lite ansträngning för att sticka ut...
Gud ja, jag har minst en bilselfie just nu men i en vinkel som lämnar näshåret och dubbelhakan åt fantasin, så att sägaEnligt manliga vänner fotar även tjejer sig flitigt i bilen. Dock alltid uppifrån
Aja... på tal om "se stora ut" osv, jag hade missat att kolla hur lång kvällens dejt var, så blev aningens awkward när jag dök upp med skor som gjorde mig drygt 1,80 och därmed betydligt längre än honom....
I övrigt så var det trevligt, han var lättpratad och verkade lagom nördig, visade sig att han var en typ av elektroingeniör så passar in på min "profil" bra (av någon anledning gillar jag nästan bara ingeniörer.... förutom Mr. Perfect som var veterinär. Även SM är faktiskt utbildad ingeniör!)
Han verkar vilja ses igen, frågade om han kanske kunne komma och rida någon dag. Kul! Och plus för att han nästan direkt etter dejten skrev och frågade "är du seriöst interesserad?" - alltså inga "spel" eller så, skönt!