Vi har pratat om det nu på förmiddagen, och vi är överens. Inte änJag hade uttryckt det till GK! I efterhand går lika bra om man inte finner sig i stunden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har pratat om det nu på förmiddagen, och vi är överens. Inte änJag hade uttryckt det till GK! I efterhand går lika bra om man inte finner sig i stunden.
Gk sa god natt för 1,5 timmar sen. pratar fortfarande i telefonen nu när klockan är 24:00. Tror inte hon vill sluta prata.
Tack.Håller tummarna att ni hittar ett sett att få er relation att fungera på, det känns som att ni tycker om varandra väldigt mycket....!![]()
Vet inte om jag tycker det är att spela spel, just nu vet jag inte om jag vill ses heller.
För jag förstår ju att jag isf måste ta upp det (hade tänkt göra det redan förra helgen) men han avstyrde ju att ses 2 ggr då... och vet inte om jag orkar med det samtalet just nu.
Därav att jag menar att vänta (vänta ut kanske var ett dåligt ordval) om han hör av sig.
Men ja ganska mycket känslor åt alla håll just nu om jag vill fortsätta ses. Jag skulle inte direkt kunna umgås som vanligt utan att prata om det.
Börjar komma tillbaka till mig själv och må bättre, så känner att jag har lust och ork att lära känna någon ny person som kan bli speciell för migMen hur??
Läser här och blir inte direkt peppad till att ge mig ut i nätdejtingens underbara världSkannar igenom mitt nätverk, finns det någon jag ännu inte upptäckt där? Nej, ingen jag kan komma på. Träffar en del män både i arbete och via fritidsintressen. De jag tycker är attraktiva och trevliga är upptagna. Känns inte ok (för mig).
Så - kan ni komma med några solskenshistorier om nätdejting? Eller tips på hur en undviker se värsta stolpskotten?
Börjar komma tillbaka till mig själv och må bättre, så känner att jag har lust och ork att lära känna någon ny person som kan bli speciell för migMen hur??
Läser här och blir inte direkt peppad till att ge mig ut i nätdejtingens underbara världSkannar igenom mitt nätverk, finns det någon jag ännu inte upptäckt där? Nej, ingen jag kan komma på. Träffar en del män både i arbete och via fritidsintressen. De jag tycker är attraktiva och trevliga är upptagna. Känns inte ok (för mig).
Så - kan ni komma med några solskenshistorier om nätdejting? Eller tips på hur en undviker se värsta stolpskotten?
Jag gav mig in i nätdejting efter mycket vånda (hade öht aldrig dejtat eller haft någon relation innan). Hann med 1 dejt som var rätt dålig på att läsa signaler men som överlag var ok, 1 som introducerade mig till ett nytt fritidsintresse (klättrade på dejten, jättekul!) och så nummer 3 som jag sedan gifte mig med. Extremt lyckat alltså och jag är förstås enormt glad att jag vågade sätta igång!Börjar komma tillbaka till mig själv och må bättre, så känner att jag har lust och ork att lära känna någon ny person som kan bli speciell för migMen hur??
Ush, får så hemska tankar, Om det inte funkar med GK så lägger jag av med att försöka hitta någon. börjar bli gubbe på alla sätt. så jag ska nog bara försvinna i sådana fall.
Ja nu har vi pratat och det är bekräftat, mina misstankar stämde. Han vill inte ses mer för han känner inte så för mig. Och så kan det ju vara, även om jag blir ledsen. Jag har ju själv känt så för vissa. Även om jag också börjat känna mig lite tveksam vad jag känner sista 2 veckorna känns det tråkigt när det för en gångs skull var någon jag träffade irl och som jag var väldigt attraherad av (iaf i början).
Han tyckte det kändes mer på kompis nivå och att han gillade att umgås med mig. Han föreslog flera gånger att vi ju kunde ses och hitta på något någon gång om jag vill. Men nej det kommer knappast hända.
Han hade tydligen tänkt höra av sig nu någon gång nästa vecka och säga att hem inte ville ses. Det sa han iaf när jag ifrågasatte varför han inte hört av sig och när jag undrade om han inte hade tänkt säga något om jag inte frågat...
Jag ska prata med min psykolog då jag saknar vänner som jag kan prata om detta med. jag mår dåligt när vi har sagt godnatt. saknar henne så mycket.Men du, det finns ju faktiskt fler än GK.
Även om jag känner igen känslan efter alla motgångar på sistone...
Jag ska prata med min psykolog då jag saknar vänner som jag kan prata om detta med. jag mår dåligt när vi har sagt godnatt. saknar henne så mycket.
Jag tänker ju inte att man måste hata varandra eller tycks illa om varandra. Det är ju inte omöjligt att vi springer på varandra på en dans och då är det så. Men att umgås, typ ut och cykla eller något som han föreslog, skulle kännas konstigt för mig.Starkt av dig ❤
Jag hade inte heller velat ses som vänner men jag vill ju aldrig ha nya vänner så kanske inte heller kan föreställa mig hur det är. Men det hade inte känts bra ändå om någon är intresserad av mer tänker jag.