R
Raderad medlem 94602
Det känns fantastisktMen herregud. Är han på riktigt?
Hur känns det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns fantastisktMen herregud. Är han på riktigt?
Hur känns det?
Du är så värd det!Det känns fantastiskt![]()
Jag skaffade Tinder bara för att se vad det är för nått men jag är nog för kräsen. Hur vågar man ge sig ut i ”dejtingträsket”![]()
Det var det jag misstänkte! Jag har inte dejtat på många år men jag har en mental spärr som gör mej lite rädd att ge mej in i ett förhållande igenDet gör man intehaha
Det var det jag misstänkte! Jag har inte dejtat på många år men jag har en mental spärr som gör mej lite rädd att ge mej in i ett förhållande igen![]()
Känner lite samma sak, när ska jag ens hinna träffa någon? Jobbar visserligen inte mycket men obekväma arbetstider och det känns som att alla andra jobbar 7-16. Är ledig två kvällar i veckan och varannan helg. Men en vardagskväll och en förmiddag på helgen är det dragweight med hundarna. Den andra helgdagen är det kurs. Nu slutar den visserligen men då är det kurs på den andra vardagskvällen istället.Jobbar 12-12 (24h) mån,ons,fre,sön ena veckan, hämtar grabben i skolan på måndag, sen har jag han hela veckan när jag är ledig, sen åker han till sin pappa på måndagen, och jag går på jobb igen på tis,Tors, och lör, sen får jag hem grabben igen på måndagen, och vi har en ledig vecka tillsammans. Ni kanske ser varför det inte blir någon dejtning?![]()
Känner lite samma sak, när ska jag ens hinna träffa någon? Jobbar visserligen inte mycket men obekväma arbetstider och det känns som att alla andra jobbar 7-16. Är ledig två kvällar i veckan och varannan helg. Men en vardagskväll och en förmiddag på helgen är det dragweight med hundarna. Den andra helgdagen är det kurs. Nu slutar den visserligen men då är det kurs på den andra vardagskvällen istället.Sen är det någon föreläsning, en clear round eller något annat kul och vips är alla kvällar uppbokade...
Mötesplatsen skulle jag undvika helt, och mach vill ha mer pengar, det vill alla dejtingsidor men de är inte så roliga.Någon som har erfarenhet av mer seriösa dejtingsidor som mötesplatsen och match? Är det lättare att hitta seriöst där?
Nej, jag har ingen erfarenhet av dem och ingen annan jag känner heller. Jag tror att de allra flesta som nätdejtar hänger på tinder och att utbudet är absolut störst på där. Jag ser också många som skriver att de söker seriöst där.Någon som har erfarenhet av mer seriösa dejtingsidor som mötesplatsen och match? Är det lättare att hitta seriöst där?
Någon som har erfarenhet av mer seriösa dejtingsidor som mötesplatsen och match? Är det lättare att hitta seriöst där?
Alltså jag blev verkligen fatalt avskräckt av den där killen sommaren fucking 2018, han som cyklade till mitt jobb och väntade på mig utanför när jag slutade sent på kvällen om ni minns? Tiden rusar iväg. Jag har gjort en massa andra saker i mitt liv för att försöka att sluta hamna i dåliga relationer, eller ja, främst i en dålig relation till mig själv. Jag tycker att det gått framåt, speciellt senaste knappa året tror jag. Känner mig inte lika arg eller rädd längre. Känner mig mer och mer öppen och ärlig mot mig själv och andra (istället för att dra mig undan alltså), mycket tackvare det där envisa feministgänget jag började hänga med i somras. De som alltid verkar lyckas dra med en in i gemenskapen utan att pusha och som är ett så udda och så öppet gäng att alltmer umgänge börjar känns rätt bekvämt. Jag går dit för att jag vill ibland, inte bara för att jag känner att jag måste för min egen skull och det är ett högt betyg för mänskligt umgänge utan hästar inblandade
Jag ville ju att allt detta skulle leda till att jag skulle våga börja träffa tjejer istället. Och jag var ganska nära. Tills vi hade en relativt ny kille på jobbet nere i produktionen där jag jobbar precis innan jul. På något vis blir det frid i min hjärna istället för stress och kaos och jag hoppas att vi kommer ses mer.
Jag har velat posta detta inlägg länge men det känns väldigt obekvämt (och lika obekvämt att inte kunna prata med er i tråden som vanligt) så jag lämnar det där.