Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gratis om man tar med alla tre?
Ang alla hjärtans dag så har jag alltid haft 0 % känslor kopplade till den. Hoppas mest mina favoritgodisar inte är slut när jag ska handla på söndagde där aromahjärtanen nomnom. Har redan ätit en sak tidigare i veckan
![]()
Måste googlaAromahjärtan är jättegott! Mitt enda alla hjärtans dags-firande bestod i att köpa en sån ask åt barnen att dela på... och äta några själv medan jag la upp resten i fina skålar åt dem![]()
Aromahjärtan är jättegott! Mitt enda alla hjärtans dags-firande bestod i att köpa en sån ask åt barnen att dela på... och äta några själv medan jag la upp resten i fina skålar åt dem![]()
Fast i askarna i min affär hade de stoppat in några ganska äckliga mjölkchokladhjärtan i årSynd jag inte har några barn att skylla på och stoppa skiten ide är så goda!! Jag är inte så förtjust i gelé annars men de har perfekt konsistens och yta haha. Så det är min lycka med alla hjärtans dag
![]()
Modigt!Jag har en dejt inplanerad. Min första sen mitt förhållande tog slut för ett år sen.
Normala människor tar typ en kaffe i närmsta stad. Jag åker 35mil bort och spenderar en helg med en främmande karl.![]()
Modigt!
Messade fint och alla hjärtans dag-relaterat med älskarinnan och vanligt "tack för igår, längtar tills vi ses igen" med den unga. Inget mer än så. Hade nästan glömt bort att det var om inte jobbet bjudit på geléhjärtan.Vad har ni alla för planer på Alla hjärtans dag, då?![]()
Tänk att jag alltid undrade vem det var som köpte dom när jag jobbade i godisbutikSynd jag inte har några barn att skylla på och stoppa skiten ide är så goda!! Jag är inte så förtjust i gelé annars men de har perfekt konsistens och yta haha. Så det är min lycka med alla hjärtans dag
![]()
Middag hemma lät jättetrevligt för en dejt tycker jag! Vad hade du velat göra istället?Hade en dejt i torsdags med en 13 år yngre man. Tokläcker! Allt stämde som första inyryck. Men sen ville han träffas imorgon. Hemma hos mig. Nej. Absolut inte
Dessutom förväntade han sig att jag skulle laga mat. Nej, jag lagar inte bjudmat. Försökte förhandla fram en alternativlösning men han blev bara sur. Så jag avmatchade och avreggade mig från datingsiten. Kan inte hantera sån stress. Får inse att jag får förbli en tråkig nucka.
Vilket kap!Jag blir galet bortskämd hos P. Åt och drack gott i går och satt länge i soffan med brasan tänd och lyssnade på musik och bara hade det soft. I morse hörde jag att han skramlade i köket. Det visade sig att han hade haft bröd på gäsning i kylen över natten så jag fick nybakat valnötsbröd till frukost.
Han är ju grym![]()
Middag på resturang.Middag hemma lät jättetrevligt för en dejt tycker jag! Vad hade du velat göra istället?
Men herregud. Är han på riktigt?Lyxhelgen fortsätter.
Efter frukosten i går åkte vi till lokala charken och köpte på oss riktigt fina råvaror sen tillbaka hem till P och svidade om till skogskläder. Efter en timmes powerwalk blev det kaffe, sen tupplur med Skägget på Ps arm. Skägget har utnämt P till kung och P kallar sig husse
Sen blev det timmar av matlagning och Cava innan vi flyttade in i musikrummet. P försökte lära mig spela gitarr. Det gick sådär. Så han quizzade på piano och gitarr...dvs han spelade, jag gissade och så sjöng vi för full hals. Det lät förjävligt men gud så kul vi hade.
Nu ligger vi skavfötters i soffan och har en tyst stund.
Skägget ligger givetvis hos P. Jag får nog skaffa mig en ny hund. Jag är dumpad![]()
Lyxhelgen fortsätter.
Efter frukosten i går åkte vi till lokala charken och köpte på oss riktigt fina råvaror sen tillbaka hem till P och svidade om till skogskläder. Efter en timmes powerwalk blev det kaffe, sen tupplur med Skägget på Ps arm. Skägget har utnämt P till kung och P kallar sig husse
Sen blev det timmar av matlagning och Cava innan vi flyttade in i musikrummet. P försökte lära mig spela gitarr. Det gick sådär. Så han quizzade på piano och gitarr...dvs han spelade, jag gissade och så sjöng vi för full hals. Det lät förjävligt men gud så kul vi hade.
Nu ligger vi skavfötters i soffan och har en tyst stund.
Skägget ligger givetvis hos P. Jag får nog skaffa mig en ny hund. Jag är dumpad![]()