Har raderat mina dejtingappar. Det låter så definitivt men det var inte alls som det låter. Jag har bara varit trött på dem länge och nu rök de. Jag är så trött på att starta en konversation med människor jag inte har en aning om vilka de är ![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har raderat mina dejtingappar. Det låter så definitivt men det var inte alls som det låter. Jag har bara varit trött på dem länge och nu rök de. Jag är så trött på att starta en konversation med människor jag inte har en aning om vilka de är![]()
Samma här men det är för att knappt någon svarar och gör de det blir det mansplaining eller så kan de inte föra en dialog.
Skulle vilja träffa någon att ha roligt ihop med som uppskattar mig för den jag är men jag tror inte jag kommer göra det på någon dejtingsajt.
Så underbart!!Det tuffar på mellan mig och P.
Sen vi träffades har vi pratat i telefon alla dagar utom en. Allt ifrån 3 tim till 20 min. Vi har träffats en hel del och sovit över hos varandra rätt ofta. I morgon åker jag till honom över helgen och om en vecka åker jag till Sälen med hans jobb som hans "respektive".
Vi ser oss som dejtande ännu, inte som pojk/flickvänn men vi är inte öppna för att dejta andra.
Han är superJag kan vara fullständigt filterlös ihop med honom och han säger att han är lika med mig.
Vi har galet kul ihop!!!![]()
Meeeen, liiite mer kan vi väl få vetaJag hade hemmadejt idag. Der var väldigt fint, vi ska ses igen.
Hehe nää!Meeeen, liiite mer kan vi väl få veta![]()
Ffa -varför är omtanke och intresse för partnerns intressen negativt?!Varför är vissa människor så bittra?
Ibland när jag pratar om V och berätta hur gullig jag tycker han är som ofta har med sig små överraskningar, rastar Ruben på kvällarna, följer med mig och hästen osv så får jag kommentaren, men vilken toffel han är!
Alltså va?
Ofta sagt av personer som inte har någon relation alternativt gnäller över sin partner
Hur svårt kan det vara att bara vara lite glad för någon annan?
Varför är vissa människor så bittra?
Ibland när jag pratar om V och berätta hur gullig jag tycker han är som ofta har med sig små överraskningar, rastar Ruben på kvällarna, följer med mig och hästen osv så får jag kommentaren, men vilken toffel han är!
Alltså va?
Ofta sagt av personer som inte har någon relation alternativt gnäller över sin partner
Jag kan inte heller låta bli att fundera över om det låter likadant om det är en kvinna som gör såna saker för en man...Varför är vissa människor så bittra?
Alltså va?
Ffa -varför är omtanke och intresse för partnerns intressen negativt?!
Varför är vissa människor så bittra?
Alltså va?