Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vidhåller. Inte sååå intresserad, va?Jag kommer att behöva skriva ett maratoninlägg om min panik kring nästan-grannen.
Han jobbade aningen mindre sent igår så jag frågade om han ville komma förbi porten på väg hem och kramas lite. Sen hade jag tråkigt så jag gick och mötte honom vid kollektivtrafiken. Sen frågade han om han fick komma in i en halvtimme och dricka kaffe, och jag hade "konstigt nog" städat tillräckligt för att det skulle fungera. Så drack vi kaffe i en timme och hängde två timmar i min säng innan jag skickade hem honom för att båda skulle hinna sova.
Har samma tröja som igår (och i princip varje dag jag jobbar hemifrån) och den är helt impregnerad av hans doft. Det är sängkläderna också.
Återigen fått den där frågan "Varför swipeade du på mig?" tidigt i en konversation. Vad vill man med den frågan? Bekräftelse bara?
Haha, ja.. Och hon var nöjd med det.@parellikusken fick hon något svar då?
Blev utbjuden på dejt i helgen, roligt!
Äta middag, sådär lagom ambitiöst.Vad kul!! Vad ska ni göra?
Ja usch!Börjar bli för selektiv?
Fick matchningsförfrågan från en kille på Tinder. Allt såg väldigt bra ut i texten fram till sista raden.
"är en världsmästare på hångel"
Får återkomma med det långa inlägget när jag har kategoriserat lite i punktlistan. Under tiden har jag nu pausat HappyPancake. Fick jättefina förstameddelanden och blev mest irriterad, så jag insåg att jag slösar andras tid genom att synas där.Jag kommer att behöva skriva ett maratoninlägg om min panik kring nästan-grannen.
Han jobbade aningen mindre sent igår så jag frågade om han ville komma förbi porten på väg hem och kramas lite. Sen hade jag tråkigt så jag gick och mötte honom vid kollektivtrafiken. Sen frågade han om han fick komma in i en halvtimme och dricka kaffe, och jag hade "konstigt nog" städat tillräckligt för att det skulle fungera. Så drack vi kaffe i en timme och hängde två timmar i min säng innan jag skickade hem honom för att båda skulle hinna sova.
Har samma tröja som igår (och i princip varje dag jag jobbar hemifrån) och den är helt impregnerad av hans doft. Det är sängkläderna också.
Det är rätt fräckt faktiskt. Eller ett bra sätt sålla folk. Hur de kan tackla att det inte är lika i lön. Hur de ser på förhållandet m ekonomin.Pratar med en på tinder som mer än gärna pratar om sin mycket goda ekonomi. Lite jobbigt när jag själv kämpar på med min lilla deltidslön.
Lika avtändande som "världsmästare på hångel"Pratar med en på tinder som mer än gärna pratar om sin mycket goda ekonomi. Lite jobbigt när jag själv kämpar på med min lilla deltidslön.