Nej, eller alltså hon vill väl ha ett svar på vad som händer nu så jag funderar mest på hur jag ska formulera mig…Blev du glad när hon skrev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, eller alltså hon vill väl ha ett svar på vad som händer nu så jag funderar mest på hur jag ska formulera mig…Blev du glad när hon skrev?
Well, det gick väl bra typ! Får se om vi fortsätter höras som vänner eller om det bara rinner ut i sanden. Det får visa sig! Hon är ju en trevlig person trots alltNej, eller alltså hon vill väl ha ett svar på vad som händer nu så jag funderar mest på hur jag ska formulera mig…
Om du är den som lägger restiden så kanske han kan bidra med att betala biljetten?Skrivs varje dag med min nyårsdags dejt. Vi vill båda ses igen men pga sjukdom och fattigdom så bor jag väldigt trångt inneboende så att han skulle komma hit känns obekvämt för oss båda och jag har inte råd att åka till honom då han bor några städer bort. Så himla typiskt, jag borde veta bättre än att ens börja prata med folk som bor för långt bort.
Förra gången så la han både restid, respengar och bjöd på fika så jag vet inte riktigt om det skulle kännas bra.Om du är den som lägger restiden så kanske han kan bidra med att betala biljetten?
Nä blev inget ligga den här helgen, H är verkligen hopplös.
Ska bli intressant att se om det blir någon repris med T, jag passerar hans lägenhet (inom typ 300 meter) två barnfria dagar veckan som kommer (inte avsiktligt utan på väg hem från tjänsteresor) och jag har berättat det. Ska påminna sen.
Jag ska på bio på tisdag, ger detta en sista chans nu, vi återkommer liksom alltid till varandra av nån anledning. Men båda är urusla på kommunicera...
Visa bifogad fil 136408
Jag ställde in, har haft ångest sen igår... har försökt rannsaka mig själv och inser väl att det är lite av ett självskadebeteende att träffa honom.
Måste sluta hålla på såhär!
Undrar om det finns någon man som inte bara tänker med ? Det finns väl ändå lite mer här i världen än SEX? Varför kan jag inte bara vara nöjd singel utan bekräftelsebehov?
Detta är väldigt intressant för jag hade denna diskussionen med ett gäng män för inte alls så länge sedan på en tillställning. De menade på att tjejerna med bekräftelsebehov är svårast att ha med att göra, för man tror att de mest är ute efter sex. De menade på att de flesta tjejerna är "helt normala" tills man bestämt att man ska ses, för då kommer det genast en massa nakenbilder. Jag och mina tjejkompisar blev lite fundersamma över detta och hade ett gäng följdfrågor, men de flesta männen hade samma erfarenheter. Många tjejer skickar nakenbilder innan första dejten och de trodde att det var för att de hade bekräftelsebehov. Jag var ärligt lite förvånad, men männen hade bildbevis att visa så jag tror på dem. Hur som så blir ju detta lite av en ond cirkel. Männen tror att kvinnorna är ute efter sex och det blir en självuppfyllande profetia för kvinnorna som då tycker att männen bara är ute efter sex.Undrar om det finns någon man som inte bara tänker med ? Det finns väl ändå lite mer här i världen än SEX? Varför kan jag inte bara vara nöjd singel utan bekräftelsebehov?
Jag blir lite fundersam över vilka kvinnor männen dejtar. Jag känner ingen som skulle skicka nakenbilder på sig själv innan man träffats det är ju otroligt utsatt att göra så. Man har ingen aning om vad den andra tänker göra med bilderna.Detta är väldigt intressant för jag hade denna diskussionen med ett gäng män för inte alls så länge sedan på en tillställning. De menade på att tjejerna med bekräftelsebehov är svårast att ha med att göra, för man tror att de mest är ute efter sex. De menade på att de flesta tjejerna är "helt normala" tills man bestämt att man ska ses, för då kommer det genast en massa nakenbilder. Jag och mina tjejkompisar blev lite fundersamma över detta och hade ett gäng följdfrågor, men de flesta männen hade samma erfarenheter. Många tjejer skickar nakenbilder innan första dejten och de trodde att det var för att de hade bekräftelsebehov. Jag var ärligt lite förvånad, men männen hade bildbevis att visa så jag tror på dem. Hur som så blir ju detta lite av en ond cirkel. Männen tror att kvinnorna är ute efter sex och det blir en självuppfyllande profetia för kvinnorna som då tycker att männen bara är ute efter sex.
Jag vet inte vad jag ska tro längre. Det kändes som att jag blev sviken av "alla andra" kvinnor och att jag arbetar i motvind.
Som att visa dem som bildbevis på fenomenet för vänner...Jag blir lite fundersam över vilka kvinnor männen dejtar. Jag känner ingen som skulle skicka nakenbilder på sig själv innan man träffats det är ju otroligt utsatt att göra så. Man har ingen aning om vad den andra tänker göra med bilderna.