Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skriver sporadiskt med en man som är så sjukt nyfiken på var jag bor att det har börjat skava. Han har ganska många rätt i övrigt men just det där att han har svårt att respektera att jag inte kommer släppa iväg nånting innan vi setts IRL och ska det göras är det absolut på allmän plats. Vi får se vart det leder, jag är inte jättesugen, så antagkigen blir det inte nåt alls

Skrivs varje dag med min nyårsdags dejt. Vi vill båda ses igen men pga sjukdom och fattigdom så bor jag väldigt trångt inneboende så att han skulle komma hit känns obekvämt för oss båda och jag har inte råd att åka till honom då han bor några städer bort. Så himla typiskt, jag borde veta bättre än att ens börja prata med folk som bor för långt bort.

Skrivs varje dag med min nyårsdags dejt. Vi vill båda ses igen men pga sjukdom och fattigdom så bor jag väldigt trångt inneboende så att han skulle komma hit känns obekvämt för oss båda och jag har inte råd att åka till honom då han bor några städer bort. Så himla typiskt, jag borde veta bättre än att ens börja prata med folk som bor för långt bort.
Om du är den som lägger restiden så kanske han kan bidra med att betala biljetten?

Nä blev inget ligga den här helgen, H är verkligen hopplös.

Ska bli intressant att se om det blir någon repris med T, jag passerar hans lägenhet (inom typ 300 meter) två barnfria dagar veckan som kommer (inte avsiktligt utan på väg hem från tjänsteresor) och jag har berättat det. Ska påminna sen.

Inget idag.

3 dagar kvar. Jag har ändå ansträngt mig och lämnat en preliminär och lite mer fastslagen resplan idag. Egentligen är det lite fånigt men jag tänker att _jag_ iaf försöker. Så kan jag släppa det sen.

Jag ska på bio på tisdag, ger detta en sista chans nu, vi återkommer liksom alltid till varandra av nån anledning. Men båda är urusla på kommunicera...
Visa bifogad fil 136408

Jag ställde in, har haft ångest sen igår... har försökt rannsaka mig själv och inser väl att det är lite av ett självskadebeteende att träffa honom.
Måste sluta hålla på såhär!

Jag och distanssnubben står inför en lite strulig tid. Han går över på natt vilket innebär att vi inte får våra barnfria helger ihop. Egentligen får vi mer ledig tid ihop på dagarna men vi förlorar nätterna och barnfria helgerna. Lite därför vi börjat introducera barnen för varandra. Då kommer vi åtminstone få barnhelgerna ihop.

Undrar om det finns någon man som inte bara tänker med 🍆? Det finns väl ändå lite mer här i världen än SEX? Varför kan jag inte bara vara nöjd singel utan bekräftelsebehov? 😩😂
Detta är väldigt intressant för jag hade denna diskussionen med ett gäng män för inte alls så länge sedan på en tillställning. De menade på att tjejerna med bekräftelsebehov är svårast att ha med att göra, för man tror att de mest är ute efter sex. De menade på att de flesta tjejerna är "helt normala" tills man bestämt att man ska ses, för då kommer det genast en massa nakenbilder. Jag och mina tjejkompisar blev lite fundersamma över detta och hade ett gäng följdfrågor, men de flesta männen hade samma erfarenheter. Många tjejer skickar nakenbilder innan första dejten och de trodde att det var för att de hade bekräftelsebehov. Jag var ärligt lite förvånad, men männen hade bildbevis att visa så jag tror på dem. Hur som så blir ju detta lite av en ond cirkel. Männen tror att kvinnorna är ute efter sex och det blir en självuppfyllande profetia för kvinnorna som då tycker att männen bara är ute efter sex.

Jag vet inte vad jag ska tro längre. Det kändes som att jag blev sviken av "alla andra" kvinnor och att jag arbetar i motvind.

Detta är väldigt intressant för jag hade denna diskussionen med ett gäng män för inte alls så länge sedan på en tillställning. De menade på att tjejerna med bekräftelsebehov är svårast att ha med att göra, för man tror att de mest är ute efter sex. De menade på att de flesta tjejerna är "helt normala" tills man bestämt att man ska ses, för då kommer det genast en massa nakenbilder. Jag och mina tjejkompisar blev lite fundersamma över detta och hade ett gäng följdfrågor, men de flesta männen hade samma erfarenheter. Många tjejer skickar nakenbilder innan första dejten och de trodde att det var för att de hade bekräftelsebehov. Jag var ärligt lite förvånad, men männen hade bildbevis att visa så jag tror på dem. Hur som så blir ju detta lite av en ond cirkel. Männen tror att kvinnorna är ute efter sex och det blir en självuppfyllande profetia för kvinnorna som då tycker att männen bara är ute efter sex.

Jag vet inte vad jag ska tro längre. Det kändes som att jag blev sviken av "alla andra" kvinnor och att jag arbetar i motvind.
Jag blir lite fundersam över vilka kvinnor männen dejtar. Jag känner ingen som skulle skicka nakenbilder på sig själv innan man träffats det är ju otroligt utsatt att göra så. Man har ingen aning om vad den andra tänker göra med bilderna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 172
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar