Personen jag träffade som har öppen relation skrev att hen stötte på patrull, det var rätt nytt med att relationen var öppen och hen måste fundera på hur det ska vara. Så ja, får väl se om det finns nåt utrymme för att ses där eller inte. Sen så tycker jag att det är suuupertrist att det inte blev något mer med min gamla bekant, men efter vi sågs andra gången så slutade hen höra av sig. Aja, vem vet. Om tio år till kanske!
Var på tinderdejt i söndags, gick bra. vi ska ses igen imorgon. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert kul. Känns dock rätt mycket som att det bara blir att ligga ifall vi ses hemma hos någon av oss. Vi låg förra gången. hade gärna träffat någon som jag också hittar på saker med, och inte bara sex.
Var på tinderdejt i söndags, gick bra. vi ska ses igen imorgon. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert kul. Känns dock rätt mycket som att det bara blir att ligga ifall vi ses hemma hos någon av oss. Vi låg förra gången. hade gärna träffat någon som jag också hittar på saker med, och inte bara sex.