Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag letade
"Hej
Hej hur mår niJag är * man vill ni komma gäst till
Mig vi äter mat dricker utefäst sova vila min hemaom ni inte föstår fel jag ska
betala resa biljet "
Men örk. Så jävla dåligt av tafsarna.Jag var ute på AW som blev helkväll med vänner igår och blev så provocerad av att det fortfarande tydligen är ett helt vedertaget sätt att "flörta" genom att ogenerat klämma en lite överallt, framförallt grabba tag i en handfull rumpa och sen antingen inte ge sig till känna eller bli förnärmad när man knuffar undan dom...
Kan för övrigt inte bestämma mig om jag gillar-gillar en av killarna i gruppen, han är rolig och smart och söt men han är så mycket yngre än mig och jag vet att det inte borde spela roll men av nån anledning så gör det det ändå!
Ingen mer som dejtat i helgen? Dejtingtråden hade hamnat långt ner på sida två, ju..!
@parellikusken hur har det gått med killen du var interesserad av?
Jag har pausat både HP och Tinder. Men har ett par killar jag skriver/skrivit med på Kik förutom han jag dejtar. Är dock väldigt fascinerad över att även de som till en början verkar så vettiga så snabbt kommer in på att diskutera sex på olika sätt. Kan inte låta bli att fundera på om de gör så om de träffar någon irl? Har svårt att tro det...så varför är det så legitimt på nätet (och retorisk fråga, för att det är lätt att vara mer anonym och skyddad där antar jag...). Känner dock att mitt intresse svalnar direkt när någon som jag knappt vet vad den heter skriver att den gärna skulle slicka glass från min kropp![]()
Kalles?![]()
Jappdet är en fantastisk historia jag inte kan dra, eftersom jag inte var inblandad.
Mäh...så får en ju inte göra...låter som en helt underbar historia (får en bild av Kalles loggan spritsad på någons kropp - en kropp som sen luktar rutten fisk i flera veckor efter)
![]()
Amen fy f-n! Kokta ägg till, eller? Urk. Nästan värre än din avatar!Hellre glass än kaviar.