Åh, vet inte vad som är vad just nu...
Jättebra häng med F igår kväll. Vi pratar så bra om sex och även medan vi har sex, det är så skönt. Skön kvällspromenad också och mysigt filmtittande. Innan jag somnade igår kväll tänkte jag lite från andra hållet, om vi fortsätter ses så här, skulle jag kunna låta bli att bli kär i honom? Och kom fram till att förmodligen inte. Det skulle tvunget hända på sikt.
Så idag var allt lite segare. Började mysigt, sen blev sexet sådär, han slaknade och det blev mensblodbad. Vi käkade frukost och blev sen sådär rastlösa och veliga och visste inte hur länge vi själva och den andra ville umgås, och hur vi skulle lägga upp dagen. Så småningom drog han, och helt feltajmat strax innan bussen kom frågade jag honom hur det kändes hittills. Han svarade bra, och började rätt snabbt prata om annat typ. Det var inte läge helt enkelt.
Trots att jag inte ens vet om jag själv är speciellt intresserad är jag livrädd för att bli dissad inser jag nu. Och jag tror att jag behöver nåt slags bekräftelse för att våga känna nåt mer. Vi bekräftar varann mycket, men bara i sexet, säger "jag tycker så mycket om att ha sex med dig" men inte "jag tycker om att vara med dig" eller "jag gillar dig". Och det är väl det som gör att det känns mest som en kk-grej.
Statistiken jag upptäckte kring den där sjunde dejten spökar nu också (alla tidigare tinderkillar (4 stycken) jag träffat mer än en gång har det blivit 6-7dejter med och sen avslut ). Vi är nu inne på dejt 6, hade väl varit snyggt att fortsätta traditionen då, och helst dissa honom innan han dissar mig? Så dumma tankar, jag vet. Men det känns lite jobbigt nu, är inte lika lugn och cool med honom som jag varit innan.