Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte först skriva att det var noll här (och sen beklaga mig över att jag mötte mitt ex för tredje jävla gången denna vecka :banghead: )

Men!
Igår skickade jag ett sms till min gamla kk och frågade om han var singel och ville börja ses igen.
Det ville han! :) ska försöka styra upp något, kanske på fredag..
Trodde jag läste hela sms:et, men han skickade visst två!

"Tror jag svek dig så många gånger att du gav upp. Men jag är mer peppad på livet den här terminen så vi kan göra nya försök! "

Har mer eller mindre lagt ner 24-åringen.. han har klagat på att han varit sjuk (men gå ut och äta/gå på bio kan han minsann.. :grin: )

Senast ändrad:
Känslan när man får upp en söt tjej och man har slut på "super likes".
tenor.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 096
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 751
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka