Jag Àr ensam i landet med min namnkombo. Alldeles oavsett om vi rÀknar med efternamn eller inte. SÄ yaaay me att försöka vara anonymMitt namn har 1772 resp 4594.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag Àr ensam i landet med min namnkombo. Alldeles oavsett om vi rÀknar med efternamn eller inte. SÄ yaaay me att försöka vara anonymMitt namn har 1772 resp 4594.
Fy vad trÄkigt och respektlöst!Japp, hÀr gick det frÄn kÀrleksförklaring till ghosting pÄ en mÄnad... Jag Àr bitter och less och förbannad. Visst vi var bara kk, men jag tyckte ju ÀndÄ om honom, och trodde vÀl han skulle ha sÄpass respekt för mig att han iaf sa till nÀr han inte ville ses mer. IstÀllet sÀger han att han inte vill trÀffa nÄgon annan och att han Àr min, för att sedan försvinna.
Japp, hÄller helt med! SÄ jÀkla lÀtt Àr det ju inte att hitta nÄgon man klickar med sexuellt, Àr ju typ bara han senaste fem Ären... SÄ visst Àr jag ledsen över att inte fÄ trÀffa honom mer, men framförallt kommer jag sakna sexet...Fy vad trÄkigt och respektlöst!
Vi sÄgs idag ocksÄ, han kom in till mig och sÄ tog vi en promenad med hundarna till en glassbar dÀr man fÄr ta med dem. Sen satt vi och Ät glass och hade mysigt nÄgon timme innan det var dags för oss att fortsÀtta dagen pÄ varsitt hÄll. FÄr se hur vi fÄr till det om en vecka, dÄ det var mycket som hÀnder plus att han tyvÀrr skulle jobba helgen. Men det kÀnns bra, han har tackat mig för att jag lÄter honom ta saker i sin takt och tiden bara rinner ivÀg nÀr vi ses.TrÀffade hundkillen igen igÄr TvÄ veckor sen vi sÄgs sist, bjöd hem honom till mig och blev trevligt och sent, och vi bestÀmde att ses idag ocksÄ, sen har han barnen nÀsta vecka.
Vad mysigt det lÀtVi sÄgs idag ocksÄ, han kom in till mig och sÄ tog vi en promenad med hundarna till en glassbar dÀr man fÄr ta med dem. Sen satt vi och Ät glass och hade mysigt nÄgon timme innan det var dags för oss att fortsÀtta dagen pÄ varsitt hÄll. FÄr se hur vi fÄr till det om en vecka, dÄ det var mycket som hÀnder plus att han tyvÀrr skulle jobba helgen. Men det kÀnns bra, han har tackat mig för att jag lÄter honom ta saker i sin takt och tiden bara rinner ivÀg nÀr vi ses.
Tinder har störst utbud men det Ă€r Ă€ven sĂ„ mycket âskitâ att sĂ„lla bort.Ăr det Tinder som gĂ€ller?
Jag Àr 38Är och söker frÀmst nÄtt seriöst. Brukar dras till Àldre mÀn..
Senast, 2 Är sen logga jag in pÄ happypancake o fick sÄ mycket mail att jag fick lite panik nÀstan (dagens i-landsprobem)
Men 80% var ju inget personligt alls
Tinder har störst utbud men det Ă€r Ă€ven sĂ„ mycket âskitâ att sĂ„lla bort.
NÀ, de kan inte skriva till dig (om de inte betalar för att kunna skicka svepmeddelanden) men man mÄste svepa sig förbi dem. Jag har vÀl svept höger pÄ typ 1 av 100Jamen de kan vÀl inte skriva om jag inte gillat dem?
Nej, men man mÄste swajpa bort dom.Jamen de kan vÀl inte skriva om jag inte gillat dem?