Haha, 92a här, kanske är dags att lägga dejtandet på hyllan pga för gammal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gk ringde,
så nu då tänkte jag.
det var mer att hon behövde min hjälp.
hon ville ha en sån kalender jag köpte till henne inför 2020.
fixat och klart.
sen lite små prat och hej då.
Hade varit enklare om hon inte ringde.
Jag går emot er och vill hitta någon att sova med, och ligga med, vilket är omöjligt, för då är det helt plötsligt för stor chans till känslor... Enligt män då, inte enligt mig...
Jag går emot er och vill hitta någon att sova med, och ligga med, vilket är omöjligt, för då är det helt plötsligt för stor chans till känslor... Enligt män då, inte enligt mig...
J kunde egentligen inte ses igår, men han kom ändå sent på kvällen.
Liksom några här har jag gärna nån att sova med, det är ju urmysigt?! Vaknade halvt till på natten av att han låg och strök mig på ryggen
Jag vet att det absolut inte kommer bli något mer än det vi har nu, men det känns ändå tryggt och nice på något sätt inga känslor inblandade!
För mig känns det så konstigt när folk skriver inga känslor. Menar man att man inte känner något alls för personen? Eller att man inte är kär? För jag känner massor med känslor för människor jag tycker om, även om jag inte är förälskad/kär.
Så kan det vara absolut.Säg åt henne att du inte vill att hon ringer, förklara att det är för jobbigt för dig?
Känns som att hon kommer med smågrejer nu bara för att få hålla kontakten.
För mig känns det så konstigt när folk skriver inga känslor. Menar man att man inte känner något alls för personen? Eller att man inte är kär? För jag känner massor med känslor för människor jag tycker om, även om jag inte är förälskad/kär.
Jag tror backup. Hårt möjligtvis men det är vad jag tror.Så kan det vara absolut.
Undra om det är för att hon vill vara kompis.
tror att du har rätt, alltJag tror backup. Hårt möjligtvis men det är vad jag tror.
Och det ska inte spela någon roll längre vad hon eventuellt vill. Du behöver tänka på vad DU behöver, inte vad hon vill.Så kan det vara absolut.
Undra om det är för att hon vill vara kompis.
Men ni har väl träffats ganska mycket nu? Och vet att ni båda trivs med varandra? Varför inte prata med honom om dina tankebanor som får dig att må dåligt? Att det inte är som det är pga honom betyder ju inte att det är olämpligt att prata med honom om det.
Både jag och unga klättraren har haft ett stort behov av att prata om sådant som inte känts bra, om oro och ångest och dåligt psykiskt mående och allt möjligt. Inget som den andra varit orsaken till, men som påverkat oss osv. Vissa förhållandevis små saker, andra så "extrema" att det varit ångestladdat att ens nämna det pga rädsla för att den andra ska skrämmas bort. Första gången vi tältade ihop (första gången vi sov ihop förövrigt) så blev det kramar och gråt pga sådant, så det var inte ens att det kunde vänta jättelänge med sådana diskussioner.
Allt det har bara varit positivt för oss. Vi kan stötta, trösta och peppa varandra väldigt bra, vet var vi har varandra och kan lita på varandra oerhört mycket. Jag har tidigare aldrig(!) varit bra på att prata om hur jag mår osv med potentiella partners och liknande. Inte så genomgående som behövts. Att kunna prata så som jag och unga klättraren gör är tveklöst en av orsakerna till att vi kan umgås varje dag utan problem. Vi behöver inte hålla någon fasad, har inga hemligheter eller så, utan vi bara är. Det är väldigt skönt.
Jag som kände mig som part of a communityn här med alla dejter födda 95 lärde mig IDAG att han är född 94.
Det kändes som att det var betydligt flerDu och jag Om jag räknar rätt
Samma här. Jag undrar också hur det går till. Jag är verkligen inte en kk-personlighet. Jag kan inte tänka mig att ligga med nån jag inte känner nåt för, då menar jag känner inte kärlekskänslor för. Men alla är ju olika, det verkar oerhört enkelt och skönt att bara hänga och inte kära ner sig. Finns ju inget värre än förälskelser...
Samma här. Jag undrar också hur det går till. Jag är verkligen inte en kk-personlighet. Jag kan inte tänka mig att ligga med nån jag inte känner nåt för, då menar jag känner inte kärlekskänslor för. Men alla är ju olika, det verkar oerhört enkelt och skönt att bara hänga och inte kära ner sig. Finns ju inget värre än förälskelser...
Jag tror de flesta har någon form av känslor för de människor de träffar regelbundet, undantaget psykopater
För mig är det skillnad på attraktion och romantiska känslor.
Attraktion räcker ett jag tycker personen är het och att våra personligheter matchar så vi har lätt att prata och har roligt tillsammans. Delad humor och en massa trams är en förutsättning även för kk.
För romantiska känslor krävs väldigt mycket mer, delat synsätt, värderingar, hur man vill leva sitt liv osv.
Jag känner mycket för min kollega tex, varken attraktion eller romantiska känslor men vi tycker om varandra och är måna om varandra.