Just nu behöver jag inte mycket, känner inte för ett förhållande riktigt än. Möjligt ett KK.Och det ska inte spela någon roll längre vad hon eventuellt vill. Du behöver tänka på vad DU behöver, inte vad hon vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu behöver jag inte mycket, känner inte för ett förhållande riktigt än. Möjligt ett KK.Och det ska inte spela någon roll längre vad hon eventuellt vill. Du behöver tänka på vad DU behöver, inte vad hon vill.
De män jag träffat på som säger inga känslor, vill ha det strikt att bara ligga, inte umgås mer på något sätt. Jag har inga problem med att umgås med någon för att vi båda vill och tycker det är trevligt, men det betyder ju inte att jag är kär i peraonen, och det är där jag har svårt att hitta någon som känner likadant.För mig känns det så konstigt när folk skriver inga känslor. Menar man att man inte känner något alls för personen? Eller att man inte är kär? För jag känner massor med känslor för människor jag tycker om, även om jag inte är förälskad/kär.
Menade i din relation till GK. Det är inte vad hon vill ha ut av dig som är relevant, utan att du behöver gå vidare och släppa henneJust nu behöver jag inte mycket, känner inte för ett förhållande riktigt än. Möjligt ett KK.
ok, förstår,Menade i din relation till GK. Det är inte vad hon vill ha ut av dig som är relevant, utan att du behöver gå vidare och släppa henne
De män jag träffat på som säger inga känslor, vill ha det strikt att bara ligga, inte umgås mer på något sätt. Jag har inga problem med att umgås med någon för att vi båda vill och tycker det är trevligt, men det betyder ju inte att jag är kär i peraonen, och det är där jag har svårt att hitta någon som känner likadant.
fysisk kontakt är obefintlig just nu.Om de endast vill ligga och inte alls umgås utöver det, så får de vara bra sexiga.... annars kan det vara, jag har inget större behov av sex egentligen. Men just nu är man ju (som singel) i underskott av fysisk kontakt överhuvudtaget, så...
De män jag träffat på som säger inga känslor, vill ha det strikt att bara ligga, inte umgås mer på något sätt. Jag har inga problem med att umgås med någon för att vi båda vill och tycker det är trevligt, men det betyder ju inte att jag är kär i peraonen, och det är där jag har svårt att hitta någon som känner likadant.
Nä, jag skulle nog klara mig utan sex, men vill gärna ha lite fysisk närhet och hångel. Jag kan bli attraherad utan att känna människor, men med lite bagage så är inte engångssex något för mig längre. Då kan jag lika gärna vara utan helt.Om de endast vill ligga och inte alls umgås utöver det, så får de vara bra sexiga.... annars kan det vara, jag har inget större behov av sex egentligen. Men just nu är man ju (som singel) i underskott av fysisk kontakt överhuvudtaget, så...
Plus 1 på denna. När man inte ens kan krama sina kompisar längre är nivån av mänsklig kroppskontakt alldeles för låg!Nä, jag skulle nog klara mig utan sex, men vill gärna ha lite fysisk närhet och hångel. Jag kan bli attraherad utan att känna människor, men med lite bagage så är inte engångssex något för mig längre. Då kan jag lika gärna vara utan helt.
Men vad synd att han inte ens prövade!J kom förbi en sväng, sen var det middagsdags och han totalvägrade äta min vegetariska mat så han for hem och åt nu är han på g hit igen...
Försökte förklara att jag är en jäkel på laga mat, men nej.. han är ju jägare och kanske ganska inskränkt
Men vad synd att han inte ens prövade!
Ja verkligen tråkigt och skumt beteende.Men vad synd att han inte ens prövade!
Jag är ledsen, men vilken tråkmåns. Jättemärkligt, om det inte var ett svepskäl för något annat. Han kanske inte var helt okej i magen eller något.J kom förbi en sväng, sen var det middagsdags och han totalvägrade äta min vegetariska mat så han for hem och åt nu är han på g hit igen...
Försökte förklara att jag är en jäkel på laga mat, men nej.. han är ju jägare och kanske ganska inskränkt
Jag är ledsen, men vilken tråkmåns. Jättemärkligt, om det inte var ett svepskäl för något annat. Han kanske inte var helt okej i magen eller något.
Men oj! Skulle ha jättesvårt för att umgås med någon så köttfixerad..J kom förbi en sväng, sen var det middagsdags och han totalvägrade äta min vegetariska mat så han for hem och åt nu är han på g hit igen...
Men oj! Skulle ha jättesvårt för att umgås med någon så köttfixerad..
Så länge det är okej för dig förstås! Jag blev bara så förvånad. FINNS det ens folk som aldrig äter vegetariskt?Tror nog inte det var ett svepskäl, gör mig inte så mycket egentligen, tyckte det var lite lustigt mest.
Så länge det är okej för dig förstås! Jag blev bara så förvånad. FINNS det ens folk som aldrig äter vegetariskt?