Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men för helvete jag kan knappt fatta vad som hände. Inte han heller för den delen.Vad härligt det låter @cirkus !
Ja men för helvete jag kan knappt fatta vad som hände. Inte han heller för den delen.
Ja verkligen. Det var 27 mest fina år men det har hänt saker på vägen som gjorde relationen omöjlig i längden.Haha, jag förstår om det är omvälvande! Särskilt efter 27 år i en annan relation.
Och du är en av dom som inspirerat mig!Wow så spännande @cirkus Och så peppade att läsa!!
Sådär kan det vara för mig också. Superingående frågor om hur många timmar i veckan etc. Har ju jobb men inte heltid. Tänker att det är rätt irrelevant men vissa är väldigt intresserade av mitt arbetsliv. De blir ointressanta för mig och jag blir ju säkert ointressant för dem med.Efter 272 höger svepninar på FB dejting tjänst en match. Chattade i några minuter. Sen var jag ärlig och sa att jag var arbetslös. Så försvann hon. Så antagligen var jag hemskt som person eller så hade jag bara värde om jag hade ett jobb
Nu vet jag inte om du räknat eller drog till med en siffra, men alltså.. Jag är glad om jag ser typ tre intressanta personer o.OEfter 272 höger svepninar på FB dejting tjänst en match. Chattade i några minuter. Sen var jag ärlig och sa att jag var arbetslös. Så försvann hon. Så antagligen var jag hemskt som person eller så hade jag bara värde om jag hade ett jobb
Skäms lite över att jag räknar. Ville få lite siffror på hur svårt det är att få kontakt med någon på detta sättetNu vet jag inte om du räknat eller drog till med en siffra, men alltså.. Jag är glad om jag ser typ tre intressanta personer o.O
Men vill du verkligen ha kontakt med dessa nästan 300 kvinnor? Tänker att det egentligen inte spelar någon roll hur många som inte svarar om du själv egentligen är intresserad (även om jag förstår och håller med om att online dejting kan vara jobbigt för självkänslan).Skäms lite över att jag räknar. Ville få lite siffror på hur svårt det är att få kontakt med någon på detta sättet
Efter 272 höger svepninar på FB dejting tjänst en match. Chattade i några minuter. Sen var jag ärlig och sa att jag var arbetslös. Så försvann hon. Så antagligen var jag hemskt som person eller så hade jag bara värde om jag hade ett jobb
Att vilja ha kontakt med en kvinna är absolut inte det samma som vilja ha ett förhållande. Det är mer ett försök att få någon att prata med och se om det är någon att gå vidare med.Men vill du verkligen ha kontakt med dessa nästan 300 kvinnor? Tänker att det egentligen inte spelar någon roll hur många som inte svarar om du själv egentligen är intresserad (även om jag förstår och håller med om att online dejting kan vara jobbigt för självkänslan).
Tror att det är omöjligt att dra den slutsatsen från den konversation jag hade i detta fall, Jag tror att du förväxlar min vilja med att vara till lags med artighet.Jag tror att din arbetslöshet är ett mindre problem i ditt dejtande om jag ska vara ärlig. Ditt bekräftelsebehov och din överdrivna vilja att vara till lags är nog större issues.
Vi fortsätter att helgdejta! Förra helgen var fin, och han kommer ikväll igen
Jag har börjat med p-piller och är väl lite allmänt hormoninstabil just nu. Kände mig ganska nere i början av veckan och tycker att han hanterade det himla fint.
Vi har pratat om att vara exklusiva och är överens om att vi är det, och det känns bra. Jag är av typen som gärna går fort fram, och jag tror att det är ganska nyttigt för mig att vi bor på ett sådant avstånd att det inte är möjligt att ses så ofta, även om vi hittills haft möjlighet att ses hela helger.
Just detta gör mig också lite osäker emellanåt, speciellt om vi mest skrivit och pratat mindre på telefon under veckan, men jag tänker att det kanske är bra att verkligen känna efter och begrunda känslorna i stället för att skena framåt i livet som jag brukar göra?
Att prata i telefon gör jättestor skillnad dock, som några skrivit tidigare i tråden. Att bara skriva gör mig genast mera osäker och nojig, medan ett telefonsamtal får allt att kännas toppen. Han är ganska mycket äldre än jag och av en helt annan typ än de jag träffat tidigare, så det blir en del kommunikationsmissar som jag tycker är svåra att läsa av i text. I samtal uppstår de typ aldrig?
Nåväl, långt rant, men det känns fint och även om det inte skulle bli något så tror jag att jag lär mig en hel del om mig själv under den här tiden
Alltså... Det där var väl ganska elakt sagt? Att säga att vilja att vara till lags är avskräckande för dig, möjligen. Generellt? Nej.Jag tror att din arbetslöshet är ett mindre problem i ditt dejtande om jag ska vara ärlig. Ditt bekräftelsebehov och din överdrivna vilja att vara till lags är nog större issues.
Och du är en av dom som inspirerat mig!
Med dina tvivel och din öppenhet om hur det kan kännas både i det braiga och jobbiga, kan du så kan jag. Sen har jag förstås tänkt på vilket råd @Bison skulle ge
Jag är liksom för gammal för att låta tiden gå till spillo. Otålig som fan - det var han också.
Alltså... Det där var väl ganska elakt sagt? Att säga att vilja att vara till lags är avskräckande för dig, möjligen. Generellt? Nej.
Tror att det är omöjligt att dra den slutsatsen från den konversation jag hade i detta fall, Jag tror att du förväxlar min vilja med att vara till lags med artighet.
Så jag ska hålla käft är det du vill? Eller får jag inte uttrycka mig hur jag upplever saker och ting. Vet du vad, om ja nu är så störande för dig att du inte kan låta bli att skriva elaka saker för att jag har ett dåligt mönster enligt dig så kan du sätta mig på IGNORE!Det är bara min bild utifrån allt du skrivit i tråden @Tranan, hur väl det stämmer i verkligheten kan ju inte jag veta. Men dina inlägg uppvisar ju ett ganska dysfunktionellt relationsmönster.
Absolut onödigt skrivet av mig men när man har läst samma sak för 70:e gången så får jag lite svårt att sitta på händerna.