Dåligt med uppdateringar härifrån. Vi råkade nog komma in bra i att han jobbar kontorstider och mina 3-skift. När jag jobbar natt ses vi inte öht. Men sedan den där AWn efter min förra nattvecka för drygt 2 veckor sedan tror jag att jag sovit själv typ 3 gånger
Det blev dock lite problem för mig. Det funkade bra när vi sågs några gånger i veckan. Vi bestämde typ alltid i förväg och då var det lugnt. Och vi pratade aldrig om att ses oftare, snarare pratade vi om hur vi tyckte det fungerade och var nöjda båda två. Jag var inte ett dugg stressad när vi inte sågs. Men sedan blev det liksom bara så att vi bestämde g sent att vi skulle ses. Och det hjälpte inte att vi frågade typ lika mycket och att jag kände att han ville träffa mig, inte bara att jag ville träffa honom. Jag hamnade mot min vilja i det där jobbiga standby-läget där jag eg ville inte bry mig som innan men det gick inte.
Och som vanligt var jag tyvärr lite för seg med att ta upp det. Mycket också för att jag visste inte hur jag ville ha det. Jag älskar den typen av spontanitet att man kan ändra sig sent och initiera det från båda håll att ses ändå. Typ som nyårsafton när jag frågade om han ville hänga med till stallet mindre än en timme innan tolvslaget och han bara hakade på.
Men jag tog iaf upp det till slut (och tyckte det var otroligt jobbigt att prata om av någon anledning, antagligen för att jag fortfarande som alltid utgår ifrån att folk inte vill träffa mig och tycker jag är jobbig att umgås med). Och precis som alla andra gånger var han otroligt lätt att prata med, det är så enkelt för han har så lätt att uttrycka precis hur hans tankegångar går. Både att han gör det kontinuerligt alltid men ännu mer om man behöver prata om något eller vill ha något utvecklat. Det är liksom så rakt och ofiltrerat så man behöver aldrig tänka eller tolka något. Det är så otroligt skönt!
Hade egentligen tänkt fråga er här men hann inte innan jag tror vi kommit fram till en approach som känns rimlig. Men passar gärna på ändå. Hur hade ni hanterat det? Vi kom fram till att vi ska planera mera och tidigare som innan så borde det inte bli lika många tillfällen där det blir hastigt påkommet och förhoppningsvis känns det bättre för oss båda då. Råkade redan planera helgen som kommer nu efter min nattvecka och det kändes också bra att ha gjort ❤