Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du gjorde precis så att jag skrattfrustade ut kaffe på bordet! Tack för denLite som ett vuxet fadderbarn, perfekt om man inte gillar barn ju
Har du bott i Berlin?Har precis fått frågan av ännu en Tinderperson om jag bott i Berlin. Har hänt ett par gånger nu. Undrar vad det är som skriker ”Berlin” om mig?
Har du bott i Berlin?
Vet inte riktigt hur en skulle kunna bo för länge i en sån mysig stad, men jag förknippar i alla fall icke-tyskar som flyttar till Berlin med bohemiska/alternativa personer mellan 18 och 35 som gärna ser lite quirky och halvt tilltufsade ut på bilder. Dömer ingen för det med så är min hjärnas fördomJag har inte ens BESÖKT Berlin. Tydligen ser jag ut som en som bott i Berlin "för länge"?
Vet inte riktigt hur en skulle kunna bo för länge i en sån mysig stad, men jag förknippar i alla fall icke-tyskar som flyttar till Berlin med bohemiska/alternativa personer mellan 18 och 35 som gärna ser lite quirky och halvt tilltufsade ut på bilder. Dömer ingen för det med så är min hjärnas fördom
Äsh, inget fel på det! Men du kanske skulle testa på ett par år i Berlin?Not gonna lie, det skulle kunna vara en beskrivning av mig med quirky och halvt tilltufsad på bilder.
SÅ udda kategori att hitta sig själv i?!Jag har inte ens BESÖKT Berlin. Tydligen ser jag ut som en som bott i Berlin "för länge"?
Äsh, inget fel på det! Men du kanske skulle testa på ett par år i Berlin?
SÅ udda kategori att hitta sig själv i?!
Vad matchar du med för människorFår jag inte den så får jag;
"Är du en alien?"
"Är du rysk?"
"Är du modell?"
"Är du lång?"
Så vet inte om det är den konstigaste kategorin av mina val.
Vad matchar du med för människor
Förstår att det känns trist! Men förstår lite varför han säger så, Många upplever ju att sådana sociala aktiviteter betyder något mer, eller att man förväntas att vilja bli ett par när man börjar göra sådant. Och på så vis är det väl bra att han säger till nu, om han tolkar sådana saker på det viset.Föreslog för S att han kunde följa med till två av mina kompisar som han också känner i helg samtidigt som jag skrev att det är helt okej att säga nej med tanke på att vi bara setts ett par veckor. Fick som svar att fick som svar att han behöver fundera på vad det här är och att han tycker det är trevligt tillsammans men att han inte känner det där lilla extra som han vet att man kan känna. Goddamnit jag friade ju inte direkt till honom med min fråga men nu tänkte jag ge honom tid att fundera och då lär det mest troligt sluta med att jag lämnar helt om jag känner mig själv rätt.
Bättre det än när 2 bartenders i pianobaren på fint hotell pratar om en på svenska för att de är övertygade om att man är en utländsk lyxeskort när man lite nervöst väntar på sin dejt.Har precis fått frågan av ännu en Tinderperson om jag bott i Berlin. Har hänt ett par gånger nu. Undrar vad det är som skriker ”Berlin” om mig?
Bättre det än när 2 bartenders i pianobaren på fint hotell pratar om en på svenska för att de är övertygade om att man är en utländsk lyxeskort när man lite nervöst väntar på sin dejt.
Jag hade varit i förhållanden typ jämt under minst 10 år och skulle på min första dejt med någon jag inte träffat. Så nervös! Hade klätt upp mig och tyckte när jag sminkade mig att "nej, men det här var inte så fint.. Tar lite mer smink.." ca 48 ggr. Du vet ju hur jag ser ut. Det håret ihop med galet mycket smink en eftermiddag i nya skor jag inte riktigt kunde gå i etc..
De skämdes väldigt när jag garvade och på svenska talade om att jag inte var typ rysk prostituerad. Känner att de borde varit rätt säkra på sin sak iom att de ändå jobbade på ett ställe där man inte vanligen bör göra sådant.
Jag förstår honom absolut på ett sätt, jag tror vi tänker lite olika där helt enkeltFörstår att det känns trist! Men förstår lite varför han säger så, Många upplever ju att sådana sociala aktiviteter betyder något mer, eller att man förväntas att vilja bli ett par när man börjar göra sådant. Och på så vis är det väl bra att han säger till nu, om han tolkar sådana saker på det viset.