Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag har svårt att se hur det nånsin kan vara okomplicerat med en människa man inte kan/vågar/vill kommunicera rakt och öppet med?

Det funkade bra med militären i 3.5 år iallafall :) så det kan ju gå! Vi sa knappt ett ord till varandra.

Män som inte respekterar ett nej är fan det mest oattraktiva som finns!

Screenshot_20210208_135437.webp

Det var inte det jag reagerade på, utan att han med så himla kort varsel ställde in när vi inte setts på ett tag 😊

Förstår! Jag kan iof nog vara den som ställer in med kort varsel. Brukar tänka att det är bättre än att jag umgås med någon när jag inte vill. :p Men förstår också om den andra inte känner sig ok med det, då är man inte en bra match helt enkelt.

Har ni använt er av Goodones någonting? Bra/dåligt? Likheter/skillnader från tinder?
Jag har inte använt personligen men har en vän som hyllar appen för att den är seriös och med bara riktiga profiler. Däremot "klagar" han på att det mest är kvinnor med barn där (men han har bara kvinnor över 30 i filtret så då är det inte sååå otippat tycker jag).

Nu har jag varit på dejt med snacketjejen. Vet inte riktigt vad jag känner. Hade det inte varit covid hade vi nog fått mer feeling men kände ändå att det var lite känsla kanske mot slutet? Jag tycker det är så svårt att avgöra vad andra känner för mig. Men samtalet var fint, vi gick länge trots pisskallt, och hon log så fint på slutet och ville höras igen.

Vad är det med folk och poppa upp alla samtidigt och vilja gå på dejt helt plötsligt? Går verkligen i perioder där det är helt tyst och sen kommer en HEL HÖG med folk som vill träffas. Gillar inte att göra folk besvikna heller, men jag går sällan på en första dejt för jag HATAR första-dejter och brukar vilja ha en riktigt bra känsla innan jag träffar någon.

Men vad otacksam du är! Här har du en pangkille som anstränger sig att vara intellektuell för din skull och inte skickar den där dickpicken han egentligen vill öppna med. Klart att du ska ge snällkille TM en chans!
Sant! Tusan också att jag missade en sån SNÄLL och FIN kille. Jag måste skärpa till mig, vi kvinnor är ju alldeles för kräsna och vill bara ha farliga män 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 544
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 325
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV