Spelar det någon roll med J, du vill ju ändå bara ligga med honom?
Nej egentligen inte. Och det var inte det jag reagerade på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar det någon roll med J, du vill ju ändå bara ligga med honom?
Sorry, läste ikapp nu.Nej egentligen inte. Och det var inte det jag reagerade på
Ja, jag har svårt att se hur det nånsin kan vara okomplicerat med en människa man inte kan/vågar/vill kommunicera rakt och öppet med?
Skulle tro att det är hans högstanivå"Vad jobbar du med" och "rider du" är knappast höjden av intellektuella frågor heller.
Oh the irony när han stavar intellektuella fel
Det var ofattbart tacksamt ur min synvinkelOh the irony när han stavar intellektuella fel
Det var inte det jag reagerade på, utan att han med så himla kort varsel ställde in när vi inte setts på ett tag
Jag har inte använt personligen men har en vän som hyllar appen för att den är seriös och med bara riktiga profiler. Däremot "klagar" han på att det mest är kvinnor med barn där (men han har bara kvinnor över 30 i filtret så då är det inte sååå otippat tycker jag).Har ni använt er av Goodones någonting? Bra/dåligt? Likheter/skillnader från tinder?
Jag testade den ett kort tag när jag var singel. Inte dålig alls. Mindre utbud än på Tinder men annars bra. Nu råkade jag träffa min särbosambo utanför appar precis i den vevan så jag hade bara appen i några veckor.Har ni använt er av Goodones någonting? Bra/dåligt? Likheter/skillnader från tinder?
Jag tycker att du ska slå till, vem vill inte ha en amerikansk navy-pojke att längta efter och skicka pengar till? ⛴️
Sant! Tusan också att jag missade en sån SNÄLL och FIN kille. Jag måste skärpa till mig, vi kvinnor är ju alldeles för kräsna och vill bara ha farliga mänMen vad otacksam du är! Här har du en pangkille som anstränger sig att vara intellektuell för din skull och inte skickar den där dickpicken han egentligen vill öppna med. Klart att du ska ge snällkille TM en chans!
Lite som ett vuxet fadderbarn, perfekt om man inte gillar barn juJag tycker att du ska slå till, vem vill inte ha en amerikansk navy-pojke att längta efter och skicka pengar till? ⛴️