Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag gillar lite längre hår (men inte så långt att det går att sätta upp i tofs) men skägg och tatueringar kan jag gärna vara utan Om du blir singel någon gång får vi gå ut och ragga tillsammans, finns inte en chans att vi skulle börja slåss om samma kille!Haha! Jag har skägg som krav
Tatueringar, skägg och ostyrigt hår
I så fall får han ta bort det av egen vilja istället för att han ska ändra sig enbart för min skull.Men alltså det är ju inte alls säkert att skägget och håret är en big deal för honom att ha kvar? Han kanske själv tröttnar på det om två veckor.
Haha jag gillar lite längre hår (men inte så långt att det går att sätta upp i tofs) men skägg och tatueringar kan jag gärna vara utan Om du blir singel någon gång får vi gå ut och ragga tillsammans, finns inte en chans att vi skulle börja slåss om samma kille!
I så fall får han ta bort det av egen vilja istället för att han ska ändra sig enbart för min skull.
En och annan kanske läser på Buke!Humf.......
Det verkar som att mina kolleger misstänker något...
Undrar om det var semester ansökan eller något annat...
men idag regnar det, och jag ska vara mer försiktig i framtiden.
Tja, möjligt. nåväl det är ingen hemlighet.En och annan kanske läser på Buke!
Varför är det hemligt?Humf.......
Det verkar som att mina kolleger misstänker något...
Undrar om det var semester ansökan eller något annat...
men idag regnar det, och jag ska vara mer försiktig i framtiden.
Det är inte hemligt, men kommer inte bjuda någon av mina kollegor.Varför är det hemligt?
Jag har inga direkta dealbreaker-preferenser, även om det finns vissa drag som jag kan tycka är snyggare än andra. Man kommer jävligt långt på fin insida och "hel och ren".
Ju äldre jag blir desto mer har min "lista" kokat ner till allmänna värderingar och kemi.
Samma här.För mig är utseende helt oviktigt. Har aldrig sett en snygg (eller ful) människa i hela mitt livet, utan jag upplever människor som fina eller fula efter att jag lärt känna dem baserat på vad jag tycker om dem. S blev jag kär i utan att veta hur han såg ut över huvud taget, och det var verkligen inget problem för mig
På höga klackar - ja! Jag lär mig aldrig att vårt område utanför kontoret inte är lämpligt för klackar över typ 7 cm, det är alldeles för mycket gropar och ojämnheter i marken för att det ens ska vara bekvämt att gå till parkeringen och tillbaka@Zinfernia TRIPPAR du??
På höga klackar - ja! Jag lär mig aldrig att vårt område utanför kontoret inte är lämpligt för klackar över typ 7 cm, det är alldeles för mycket gropar och ojämnheter i marken för att det ens ska vara bekvämt att gå till parkeringen och tillbaka
Och att då inte ha 7 cm på jobbet är inget alternativ?
Jag hade dött om jag behövde trippa. Men det är nog bäst att jag sätter punkt där.
Är jag ute på byggplatserna är det dessvärre gräsliga stålhätteskor som gäller