Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Migo man blir nyfiken, ni spelar samma spel men hur gick det till utöver det? :D
Det är ett lagspel där man är 4 som tillsammans ska lösa en massa uppgifter. Jag var moderator i en facebookgrupp där folk möts för att prata om spelet och söka lagkompisar. Han dök upp i chatten och sökte lagkompisar, teamet jag körde med den kvällen hade en plats över så han hoppade in i hos oss.

Vi hade jävligt kul, kompletterade varandras spel och började koordinera så att vi hamnade i samma lag så ofta det gick. Småretades i lagchatten, blev kompisar på facebook och i spelkonsolens "kompisapp" så vi kunde synka speltillfällen.

Började sen spela ihop även utan fullt team, vilket ledde till att samtalen kom att handla mer om livet, universum och allting än om själva spelandet.

Nånstans där var jag redan hooked, men osäker på om han bara var trevlig och snäll i allmänhet. Så jag sa rakt ut, smidig som jag är, att om det inte vore för avståndet så skulle jag flirtat som fan med honom. Han ägnade ett par dagar åt att försöka förklara alla skäl till att det vore en usel idé, men medgav till slut att intresset var besvarat. Sen eskalerade det rätt snabbt 😁

Vi är fortfarande helt eniga om att detta inte kommer leda till nått 'viable' i längden pga praktiska omständigheter. Jag lyckades dock få med honom på spåret att det är jävligt onödigt att inte ha kul nu bara för att det kanske inte blir kul sen - och om det nu visar sig vara galet bra sen med så är det ju trots allt praktiska problem som går att lösa.

När jag läser det här så ser det lite ut som att jag har tjatat mig till detta, fullt så illa är det inte :rofl:

Senast ändrad:
Det är ett lagspel där man är 4 som tillsammans ska lösa en massa uppgifter. Jag var moderator i en facebookgrupp där folk möts för att prata om spelet och söka lagkompisar. Han dök upp i chatten och sökte lagkompisar, teamet jag körde med den kvällen hade en plats över så han hoppade in i hos oss.

Vi hade jävligt kul, kompletterade varandras spel och började koordinera så att vi hamnade i samma lag så ofta det gick. Småretades i lagchatten, blev kompisar på facebook och i spelkonsolens "kompisapp" så vi kunde synka speltillfällen.

Började sen spela ihop även utan fullt team, vilket ledde till att samtalen kom att handla mer om livet, universum och allting än om själva spelandet.

Nånstans där var jag redan hooked, men osäker på om han bara var trevlig och snäll i allmänhet. Så jag sa rakt ut, smidig som jag är, att om det inte vore för avståndet så skulle jag flirtat som fan med honom. Han ägnade ett par dagar åt att försöka förklara alla skäl till att det vore en usel idé, men medgav till slut att intresset var besvarat. Sen eskalerade det rätt snabbt 😁

Så jävla gulligt!

Min matlagning är i samma klass så vi skulle bli undernärda ... :( Men jag har faktiskt varit på teater med bihustrun! :up:
Tur det finns take away och att ni kan bli utfodrade av @Petruska !
Skulle jag vara något slags subjekt menar du? Nej fy fan vilken ovan känsla.
Hur många kameler vill du att vi skramlar ihop som betalning för bihustrun? :D

Men synd ändå, det hade varit fint om ni dejtade!

Vi är fortfarande helt eniga om att detta inte kommer leda till nått 'viable' i längden pga praktiska omständigheter. Jag lyckades dock få med honom på spåret att det är jävligt onödigt att inte ha kul nu bara för att det kanske inte blir kul sen - och om det nu visar sig vara galet bra sen med så är det ju trots allt praktiska problem som går att lösa.

Jag håller verkligen med om det här! 2016 träffade jag en kille på en resa, det var någon slags omedelbar connection mellan oss, trots att vi inte flirtade eller något. Totalt träffades vi i typ 2 timmar kanske? ett par dagar senare la jag till honom på facebook och vi har fortfarande kontakt. Vi brukar säga att en dag så gifter vi oss antagligen men det är inte tal om något distansförhållade utan det finns nåt där bara, kanske blir det nåt en dag, antagligen inte. Men jag har aldrig ångrat att vi struntade i att det är 17 timmars flyg imellan oss bara för att det gör det omöjligt att dejta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka