Det tror jag med! Bara han låter bli dina hundar.Jag tänker att jag kan ha nytta av en hemma-man.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag med! Bara han låter bli dina hundar.Jag tänker att jag kan ha nytta av en hemma-man.
Ja. Han kan få öppna dörren åt dem nån gång ibland. Annars ser jag mest fram emot att nån annan dammsugerDet tror jag med! Bara han låter bli dina hundar.
Han kanske har någon kompis som kan komma med? Isåfall till GöteborgJa. Han kan få öppna dörren åt dem nån gång ibland. Annars ser jag mest fram emot att nån annan dammsuger![]()
Vill du att jag ska fråga?Han kanske har någon kompis som kan komma med? Isåfall till Göteborg![]()
Ööh ... jag blev plötsligt väldigt upptagen.Vill du att jag ska fråga?![]()
![]()
Varför dejtar inte du bihustrun? (@Petruska ?!?) förutom matlagningen då!Ööh ... jag blev plötsligt väldigt upptagen.Jag kanske kan återkomma om det blir aktuellt!
Det är ett lagspel där man är 4 som tillsammans ska lösa en massa uppgifter. Jag var moderator i en facebookgrupp där folk möts för att prata om spelet och söka lagkompisar. Han dök upp i chatten och sökte lagkompisar, teamet jag körde med den kvällen hade en plats över så han hoppade in i hos oss.@Migo man blir nyfiken, ni spelar samma spel men hur gick det till utöver det?![]()
Det är ett lagspel där man är 4 som tillsammans ska lösa en massa uppgifter. Jag var moderator i en facebookgrupp där folk möts för att prata om spelet och söka lagkompisar. Han dök upp i chatten och sökte lagkompisar, teamet jag körde med den kvällen hade en plats över så han hoppade in i hos oss.
Vi hade jävligt kul, kompletterade varandras spel och började koordinera så att vi hamnade i samma lag så ofta det gick. Småretades i lagchatten, blev kompisar på facebook och i spelkonsolens "kompisapp" så vi kunde synka speltillfällen.
Började sen spela ihop även utan fullt team, vilket ledde till att samtalen kom att handla mer om livet, universum och allting än om själva spelandet.
Nånstans där var jag redan hooked, men osäker på om han bara var trevlig och snäll i allmänhet. Så jag sa rakt ut, smidig som jag är, att om det inte vore för avståndet så skulle jag flirtat som fan med honom. Han ägnade ett par dagar åt att försöka förklara alla skäl till att det vore en usel idé, men medgav till slut att intresset var besvarat. Sen eskalerade det rätt snabbt![]()
Varför dejtar inte du bihustrun? (@Petruska ?!?) förutom matlagningen då!![]()
Min matlagning är i samma klass så vi skulle bli undernärda ...Varför dejtar inte du bihustrun? (@Petruska ?!?) förutom matlagningen då!![]()
Bihustrun är ju också i behov av att giftas bort.
Men om bihustrun gifts bort med dig, då är väl inte du bortgift? Det måste heta något annat i andra änden, så att säga?Dessvärre är det mitt minsta behov![]()
Skulle jag vara något slags subjekt menar du? Nej fy fan vilken ovan känsla.Men om bihustrun gifts bort med dig, då är väl inte du bortgift? Det måste heta något annat i andra änden, så att säga?
Dessutom är det hyfsat sannolikt att bihustrun inte har något problem med att du är något slags subjekt. Bara en sån sak!Skulle jag vara något slags subjekt menar du? Nej fy fan vilken ovan känsla.
Tur det finns take away och att ni kan bli utfodrade av @Petruska !Min matlagning är i samma klass så vi skulle bli undernärda ...Men jag har faktiskt varit på teater med bihustrun!
![]()
Hur många kameler vill du att vi skramlar ihop som betalning för bihustrun?Skulle jag vara något slags subjekt menar du? Nej fy fan vilken ovan känsla.
Bihustrun har katter!!Hur många kameler vill du att vi skramlar ihop som betalning för bihustrun?![]()
Vi är fortfarande helt eniga om att detta inte kommer leda till nått 'viable' i längden pga praktiska omständigheter. Jag lyckades dock få med honom på spåret att det är jävligt onödigt att inte ha kul nu bara för att det kanske inte blir kul sen - och om det nu visar sig vara galet bra sen med så är det ju trots allt praktiska problem som går att lösa.
Jag kan också bidra med föda, snart bär mina squashplantor frukt.Tur det finns take away och att ni kan bli utfodrade av @Petruska !
Hur många kameler vill du att vi skramlar ihop som betalning för bihustrun?
Men synd ändå, det hade varit fint om ni dejtade!
Jag har länge kämpat för att få bihustrun bortgift, inklusive nätdejtat åt hen. Utan resultat hittills, men nu hyser jag hopp.Jag kan också bidra med föda, snart bär mina squashplantor frukt.![]()